miercuri, 13 august 2014

Unghii prea lungi, e cazul sa le scurtez...


      Eram ocupata cu invatatul si mi-a luat ceva sa realizez ca unghiile mele au crescut prea mult. Modelul pe care il vedeti in aceasta postare l-am facut cu gandul la o manichiura purtata anul trecut. Mi-a placut foarte mult, doar ca de data asta n-a iesit la fel de frumos. Atunci aveam unghiutele mai scurte, iar de data aceasta am si modificat modelul... In fine, am decis sa scurtez unghiutele, fara sa vreau le-am scurtat bine de tot, veti vedea data viitoare ce scurte sunt :D
   
       Am folosit o oja roz neon Leydi pe care o am de doi ani si inca e buna, nu s-a uscat, he he. La capitotul oje folosite includ si una turcoaz, iar la inelar am aplicat lacul sclipicios Golden Rose Jolly Jewels 107 si Gabrini Confetti primita de la Ana Maria :)



    Manichiura de anul trecut, mai multe poze in postarea de aici.


Voi ce purtati acum pe unghiute?
Pupici! :*

13 comentarii:

Foarte frumoasa combinatia de oje!

Frumoase unghiutele :) Eu port Golden Rose matte 25 -lila :D

imi place modelul, si da, unghiutele erau cam lungi :)
te pup!

Pfff...ce unghiuţe lungi ai avuuuut...şi eu le vreau aşa :)) Bine, nu chiar aşa, dar cât de cât la fel de lungi. Şi mai am ceva de aşteptat...

Te pup :*

http://annie-s-thoughts.blogspot.ro/

Nimic nu port pe unghii acum, in concediu le-am purtat roz. xo
Imi plac unghiile tale in dungi.

Ma bucur ca e pe placul tau :)

Aveam impresia ca am unghii se vrajitoare :))
Pup si eu :*

Ale mele erau deja prea luuuungi ;))
Cum sunt ale tale? Au ajuns la lingimea dirita?
Si eu te pup :*

Hi hi, merci :)
Mie rar mi se intampla sa n-am unghiile facute.

Trimiteți un comentariu