sâmbătă, 9 august 2014

Unghii cu gel: 3 modele cu animal print


     Va spuneam ca veti vedea cat de curand si unghiile cu gel facute de mine. Azi va voi arata 3 dintre manichiurile realizate. M-am tot gandit daca sa le postez in ordinea in care le-am facut ori sa le grupez in functie de model, dupa cum vedeti din titlu am ales cea de-a doua varianta.
     Pentru aceasta postare am ales animal print, un model super usor de realizat.
     Pentru prima manichiura am aplicat gel colorat pe toata unghia, iar urmatoarele doua fetele au optat pentru french alb, respectiv negru cu sclipici auriu :) M-as bucura mult daca mi-ati spune care este preferata voastra, pupici!! :*
     P.S.: Daca sunteti din Iasi si va doriti unghiute cu gel, puteti sa ma contactati la adresa de mail sunafterstorm.blog@gmail.com sau pe Facebook: Sun after Storm Blog. Pentru persoanele interesate, am atasat mai jos si o lista cu preturile.

    * Click pe poze pentru a le vedea mai mari!






7 comentarii:

Sunt foarte frumoase unghiuțele, îmi place cel mai mult ultima manichiură. Nici nu mai știu de când n-am mai purtat un french alb, parcă mi s-a făcut dor. :D
Pupici!

Foarte frumoase,ultima imi place cel mai mult <3

Prima imi place cel mai mult :) Insa toate sunt frumoase si imi place forma la unghii, cred ca ti-au iesit foarte bine :)

Superbe! Toate-mi plac. :D
Pupici

A doua manichiură e cel mai pe gustul meu, deşi toate sunt foarte frumoase.

Te pup :*

http://justbeautyblog.blogspot.ro/

toate sunt faine, chiar nu stiu pe care s-o aleg :).

prima si ultima imi plac foarte mult! xo

Trimiteți un comentariu