joi, 7 august 2014

Unghii albastre cu sclipici


     Bunaaaaa!!!



     Va mai arat inca o manichiura facuta pe fuga si data viitoare promit ca veti vedea niste unghiute care necesita un picut de munca. Mi-era dor de oja Moyra nr. 88, un albastru intens atat de frumos! Initial manichiura mea arata cum vedeti in a doua poza. Am folosit la inelar oja neagra si o folie de transfer de la Born Pretty Store, dar...pentru ca nu prea am reusit sa ma prind cum se foloseste folia, am sters acea unghiuta si am aplicat o oja texturata, Golden Rose Holiday 71.
      Daca inca n-ati incercat foliile de transfer, gasiti aici mai multe modele. Eu am folosit nr. 58. Lipiciul peste ele, aici. Nu uitati ca primiti 10% reducere daca folosit codul din imaginea de mai jos. In plus, in aceasta perioada gasiti multe reduceri pe site-ul Born Prettt Store, aruncati o privire aici (produse pentru unghii, make-up, costume de baie, ochelari, etc.)






     Am uitat sa pozez cea de-a doua varianta a manichiurii, a trecut aproape o saptamana pana mi-am adus aminte. Cu toate acestea, puteti vedea ca oja e intacta, deeeci...cum sa nu iubesc gelul pe unghii? <3
     Sa nu uit! Peste oja albastra Moyra am aplicat un lac cu sclipici argintiu Orkide G-02. In ultimele doua poze puteti vedea ce frumos arata la soare, sclipeste in toate nuantele posibile. Il ador! Uff, daca ati stii ce frumos se vede in realitate...




    P.S.: Daca veti cumpara azi cele 2 volume ale cartii Fluturi - Irina Binder de pe site-ul Libris, acestea vor fi insotite de autograful autoarei. Daca sunteti interesate le gasiti chiar aici, nu uitati ca transportul este gratuit. Eu le-am citit la sfarsitul anului trecut, mi le-a imprumutat Catalina si mi-au placut tare mult, inca de la inceput. Se citesc asa usor! :)
Va pup!

Libris.ro


9 comentarii:

superbe unghiutele tale <3

Woooow! Arata demential!!! :*

Ce mari si mumoase sunt unghiutele tale ;)

Stiu ca albastrul inchis trebuia sa fie "vedeta", dar mie imi palce mai mult nuanta de la Golden Rose :) Sunt sigura ca in realitate arata si mai frumos, asa cum spui si tu!

Nici eu nu ma prea pricep la folie, insa ti s-a transferat destul de bine :) Oricum frumoasa manichiura si unghiutele :)

Trimiteți un comentariu