miercuri, 2 iulie 2014

Unghiile mele de la banchet

   
      Heeei!!!

    A trecut ceva de la ultima mea postare, nu-i asa? Mereu imi ziceam ca o sa postez unghiile de la banchet, dar timpul a trecut asa repede...aproape ca si bac-ul a trecut, mai avem doar o proba scrisa :)
    Am purtat o rochie neagra, de aceea am optat pentru unghiute rosii. Am folosit o oja Alix Avien, chiar acum am cautat prin camera sticluta sa va spun ce nr. e: 26. Este un rosu care bate foarte putin spre portocaliu, dar mi-a placut mult :) Stiti voi ca nu las unghiutele doar cu oja, pentru aceasta manichiura am hotarat sa aplic la inelar 3 stelute aurii din caruselul cu tinte de pe www.baff.ro. Cred ca v-ati asteptat ca unghiutele sa fie pictate, dar n-am mai avut deloc timp si energie pentru asta. Le-am facut pe la 2 noaptea inainte de ziua in care era cursul festiv si banchetul. Am aplicat si un strat din top coat-ul meu preferat Moyra Diamond (tot de pe baff).  In acea perioada am facut unghiute la cateva prietene/ colege, daaar...o sa vi le arat de indata ce scap de admiterea la facultate. Acestea fiind spuse, sa trecem la poze:
 







La final va las si o poza de la cursul festiv :)
Pupiceeei!! :* :* :*
(De acum promit sa ne auzim mai des, hi hi!)


7 comentarii:

Frumoase draga mea,imie dor de unghiutele tale frumoase,te asteptam mai des <3

Am convingerea ca faci treaba buna si cu bac-ul, am incredere in tine!
Frumoasa manichiura, chic - mainile tale arata mereu elegant! :)
Pupici si bafta la ultima proba scrisa!


Ilda

succes la admitere si la proba de maine!

Arata superb. Eu nu prea am curaj sa port rosu pentru ca am unghiile scurte si consider ca nu mi se potriveste.

In primul rand felicitari, esti o absolventa foarte frumoasa! Bafta la examene!
Unghiutele tale sunt foarte sexy :)

Trimiteți un comentariu