miercuri, 11 iunie 2014

Unghii cu zahar colorat


       Bunaaaaaa!!

    Cu greu imi mai fac aparitia pe blog deoarece BAC-ul bate la usa, chiar ieri am avut proba orala la romana si nu mult mai e pana la cele scrise. Cu toate acestea, am zis sa-mi rapesc putin timp pentru a va arata o manichiura purtata luna trecuta. Titlul este unul metaforic, zaharul colorat fiind reprezentat de 3 oje texturateeee :) Printre altele, am primit de ziua mea de la Catalinasi o oja texturata Sally Hansen. Mi-am dorit tare mult sa o incerc, dar parca nu-mi suradea ideea ca toate unghiile sa fie galbene. Am mai ales alte 2 oje texturate si iata manichiura mea:



     Ojele folosite:
- Moyra Sand Effect 853 (primita tot de la Catalina mai de mult)
- Sally Hansen Sugar Coat 400 Sweetie
- Moyra Sand Effect 851 (de pe baff.ro)


Voi ce ati mai purtat pe unghiute in ultima vreme? :)
Data viitoare o sa va arat unghiutele de la banchet, hi hi.
Pupiceeeei!! :*




Yves Rocher

22 comentarii:

foarte frumoase culori,de vara,:)

credeam ca ai facut oja texturata folosind zaharul, am vazut pe youtube metoda :))
sunt frumoase culorile, potrivite verii.
iti tin pumnii strans strans!!!!!

si mie imi plac foarte mult, astept sa le vad si pe cele de la banchet;
succes cu examenele

Ce „patriotice” sunt unghiutele :) Chiar parca sunt cu zahar! Succes la examene! Pupici!

Foarte reusita combinatia de culori.
Succes la examene!

Foarte draguta manichiura, spor la invatat si bafta! xo

Ce frumoase sunt!!! Se gaseste si la noi oja de la Sally? Mult succes la BAC!! :*

Wooow !! Sunt dementiale , imi plac maxiiiiim !! Pupici ! :*

Ma bucur ca-ti plac :*

Hi hi, te-am pacalit un picut ;)))
Multumesc mult, mult :* pupici!

Multumesc tare mult, Anca!!
Pupici :* :* :*

Chiar daca e roz si nu rosu, sa stii ca si pe mine m-au trimis cu gandul la al nostru tricolor :)
Multumesc frumos, te pup!! :*

Multumesc tare mult, Andrea!!! :*

Multumesc mult, mult!! :* :*

Multumesc mult :*
Nu stiu daca se gaseste si la noi, eu am primit-o cadou, dupa cum spuneam.
Pupici!

Multumesc frumos, Cristina :*
Ma bucur sa aud ca iti plac atat de mult!!

Hmmm, da :)))
Merci, te pup!

Trimiteți un comentariu