sâmbătă, 17 mai 2014

Oje The One by Oriflame


      De curand va spuneam intr-o postare despre noul brand de machiaj The One by Oriflame, dar acum a sosit timpul sa va si prezint produsele. Incepem, desigur, cu ojele, hi hi! :)
      In manichiura de mai jos veti vedea nuantele de oja Orchid si Cappucino. Si de aceasta data am optat pentru un model usor de realizat. Pe doua unghii (la inelar si mijlociu) am combinat cele doua oje, la degetelul mic si aratator am aplicat nuanta Orchid, iar la degetul mare - Cappucino.

 
      Mi-au placut mult unghiutele, chiar daca erau destul de simplute. Din acest motiv am si facut multe poze, dar si pentru a incerca sa surprind nuanta Orchid, ceea ce nu prea mi-a reusit.

La soare.



      Ma bucur ca am avut ocazia sa testez aceste oje deoarece mi-au creat o impresie foarte buna. Sticlutele contin 8 ml de oja. Pensula este lata, exact asa cum imi place mie, astfel aplicarea ojei se realizeaza foarte usor. Acopera perfect dintr-un singur strat, dar asa acum ma stiti, am aplicat doua straturi :D obisnuinta, da...Oricum, aplicand si al doilea strat rezultatul mi se pare si mai frumos.
      In concluzie, recomand aceste oje, chiar merita incercate :)



Ce parere aveti de unghiutele mele?
Va tenteaza aceste oje?

6 comentarii:

Imi place manichiura ta! :)
Vorba ceea: Mintile stralucite impartasesc idei similare. :)) Sunt puncte comune in manichiurile noastre!
Lasand gluma deoparte, ojele sunt cele ce mi-au placut cel mai mult dintre produsele primite spre testare!


Pupicei, Carla!
Ilda

Orchid e foarte frumoasa. Si mie imi plac unghiutele tale asa :)

foarte frumoase unghiutele tale!

Farte frumoasa combinatia , pe mine m-au dezamagit la capitolul rezistenta :( dupa o zi s-au tocit la capete.

Sunt superbe ojele !!Si unghiutele tale sunt foarte frumoase !! :*

Trimiteți un comentariu