miercuri, 21 mai 2014

15 ani impreuna cu Danone


       Stiati ca primele iaurturi Danone au fost produse pe 15 mai 1999 la Bucuresti, sub brandurile Natural si Delicios? Eu chiar nu am stiut ca primul iaurt l-au produs chiar de ziua mea, cand implineam 4 anisori, hi hi. Au trecut 15 ani de atunci si, pentru a sarbatori, cei de la Danone au relansat site-ul danone.ro.


      In colaborare cu BlogalInitiative, au venit cu o provocare pentru bloggeri. Ne-au invitat sa ne spunem parerea despre noul site. Asadar, sa vedem ce imi place mie la noul site:
- existenta unei categorii in care sunt prezentate toate sortimentele de produse;
- o sectiune in care gasim toate detaliile despre producerea iaurtului, ingredientele si toate etapele de obtinere;
- o categorie numita Sanatate din interior, unde putem afla beneficiile iaurtului si nu numai.


      Cercetand site-ul, am aflat ca in fiecare saptamana (de regula miercurea) se organizeaza vizite la fabrica Danone din Bucuresti. Daca sunteti interesati, va puteti inscrie completand formularul de aici.
      Daca ar fi sa imbunatatesc ceva la acest site, probabil as oferi posibilitatea inscrierii la newsletter, astfel incat consumatorii sa fie la curent cu noutatile in legatura cu produsele Danone.

Voi ce parere aveti despre site-ul danone.ro? :)


2 comentarii:

ador iaurtul Danone <3 am crescut cu el :D
te pup :*

ador danone am crescut copii si pe mine

Trimiteți un comentariu