sâmbătă, 26 aprilie 2014

Model unghii cu flori si strasuri


      Bunaaaa!

    Ce mai faceti voi? 

    Eu sunt bine, ma straduiesc sa invat. La sfarsitul lunii trecute am reusit sa ma hotarasc ce facultate sa fac, alegerea mea este...farmacia. Cred ca singura materie la care pot sa invat cu drag e chimia si daca stau sa ma gandesc, realizez ca inca din clasa a 8-a imi doream sa urmez aceasta facultate. Singura problema e ca m-am hotarat cam tarziu si am foarte mult de invatat pentru admitere, de aceea a trebuit sa "abandonez" putin blogul si invatatul pentru BAC, nu de tot, dar ati vazut si voi ca postez destul de rar. Va multumesc ca inca sunteti aici cand mai postez cate o manichiura >:D< 

     Unghiutele pe care le veti vedea azi le-am pregatit pentru Paste. M-am tot gandit ce manichiura sa-mi fac avand in vedere ca anul trecut am pictat cateva modele special pentru aceasta sarbatoare (iepurasi si alte cele). Am optat pentru ceva mai simplut, un model cu floricele :)







     Florile le-am facut cu un punctator (dotting tool) si am adaugat in mijloc cate un stras iridescent. Aceste strasuri le puteti gasi pe site-ul www.baff.ro (aici). Un set de 100 bucati costa 5 lei. Sunt mult mai frumoase fata de cele obisnuite din carusele pe care le gasim peste tot.
     Nu am vrut sa las celelalte unghii simple, de aceea am adaugat cate un stras pe fiecare :)
   
      Pentru aceasta manichiura am folosit:

- oja Golden Rose Rich Color 105;

- top coat Moyra Diamond;

- strasuri iridescente.









 Cum vi se pare manichiura? 
Voi ce ati purtat pe unghiute de Paste?

      P.S.: Pana duminica puteti beneficia de transport gratuit la Kurtmann pentru comenzi in valoare de peste 90 lei.


Kurtmann


22 comentarii:

Foarte draguta manichiura :) Ma bucur ca te-ai decis in privinta facultatii si spor la invatat :)

Cat de frumoase sunt! Imi plac strasurile!

Multumesc mult :* si eu ma bucur ca m-am decis :))

Multumesc :* intr-adevar sunt frumoase strasurile :)

Super simpla si draguta! felicitari
ps: succes la BAC/admitere :*

manichiura este foarte frumoasa!!
mult sport la invatat si multa bafta la admitere, cred ca ai ales o facultate foarte buna si de viitor :-)

cat de simpatice sun floricelele!

Foarte drăguțe unghiuțele! Îmi plac mult ștrasurile.

Succes la BAC și admitere!
Pupici :*

Sunt frumoase strasurile, dar si oja. Vad ca nu ai mai lasat unghiutele lungi, lungi.

Manichiura imi place mult mult de tot , desi personal fug de visiniu findca ma fac pe toata lungimea degetelor rosie cand le sterg .
te pup

Imi place foarte mult cum ai asezat strasurile, este de efect. Si eu am o manichiura asemanatoare pe unghii, o sa o postez in urmatoarele zile!

Multumesc mult, mult!! :*

Multumesc frumos! :*:*

Ma bucur ca sunt pe placul tau! :)
Multumesc frumos! :*

Nu le-am mai lasat lungi, lungi, dar urmeaza :))

Si eu fug de rosu, dar tre sa recunosc ca imi place tare mult cand e pe unghiute <3
Te pup! :*

Multumesc, Andrea :*:*

Trimiteți un comentariu