joi, 20 martie 2014

Ultimele manichiuri purtate...

   
      Buna, dragelor!!
   
     Nu v-am mai aratat de mult unghiute, nu-i asa?
     In ultima perioada am purtat manichiuri simple, deoarece nu am avut prea mult timp pe care sa-l ofer unghiutelor. Uneori am optat doar pentru aplicarea unei oje, nimic mai mult...in primele 3 poze puteti vedea pe unghiile mele 2 oje Flormar Pretty (P22 si P29).




     Chestia cu o unghie intr-o nuanta si urmatoarea in alta nuanta a venit cand am incercat 2 oje Burjois. Pe acestea mi le-a imprumutat Catalina, astfel am ajuns si eu sa incerc pentru prima data ojele Burjois. Cea roz are nuanta 06, iar cea maronie este 04. Mi-au placut deoarece au pensula lata, astfel ca aplicarea ojei se realizeaza foarte usor. De asemenea, acoperirea este mare (am folosit un singur strat) si acest lucru e foarte util cand ne facem unghiutele seara inainte de culcare, deoarece se usuca repede si evitam problema "distrugerii" lor in timpul somnului.
      Am uitat sa fac poze acestei manichiuri, dar va spun ca era o combinatie tare placuta <3 De aceea mi-am dorit sa mai incerc sa-mi fac o unghie cu o oja, urmatoarea cu alta oja (dupa cum ati vazut manichiura de mai sus cu Flormar Pretty).


     Pentru cea de-a treia manichiura pe care v-o arat am folosit din nou oja Burjois 04. Am mai ales si o oja maro inchis Golden Rose Rich Color 115 deasupra careia am adaugat un strat din GR Carnival 14. Nu stiu daca a fost cea mai inspirata alegere, dar am lipit la degetul mijlociu un tatuaj pe baza de apa, un mac rosu.


    Tatuajele sunt de la KKCenterHk, le gasiti chiar aici. Contine 20 de modele, data viitoare mi-as dori sa folosesc colivia, dar inca nu m-am gandit in ce combinatie, poate ma ajutati voi cu o idee :)



     Pentru manichiuri am mai folosit si top coat-ul Diamond de la Moyra, un lac transparent ce ofera un luciu frumos. Ca aspect pozitiv pot preciza faptul ca usuca rapid oja, dar nu stiu cum se intelege cu modelele pictate cu acrilice. Voi reveni cu detalii intr-o postare cand voi avea timp sa testez acest aspect. Pretul reprezinta si el un plus, doar 6 lei pentru 12 ml pe site-ul baff.ro.

Voi ce purtati acum pe unghiute?
Va puuuup!!



29 comentarii:

Foarte draguta manichiura cu maci :) Momentan roz simplu pe unghii :)) nu am timp sa le aranjez

Ce frumosi sunt macii!!

Tare mult imi place combinatia cromatica a primei manichiuri! M-a atras ca un magnet fotografia! Ti-am mai spus ca ma minunez intotdeauna de unghiile tale frumoase!
Cea de-a doua varianta, nu stiu de ce, ma duce cu gandul la toamna! :)


Eu port acum OPI (mi-am facut manichiura la salon dupa 1001 de ani) - o nuanta de mov-bordeaux, iar pe inelar un roz-movuliu!


Te pupacesc, Carla!
Ilda

Imi place combinatia din primul model. E foarte frumoasa oja albastra.
Imi place si al doi-lea model, interesant macul pe baza maro.

Foarte frumoase manichiurile! Turcoazul acela este genial <3

Ambele manichiuri sunt superbe. Ojele Burjois sunt si preferatele mele!
In ultima vreme incerc sa port oje mai viu colorate, in momentul de fata am pe unghii Golden Rose Paris Magic Colours, daca vrei sa vezi cum arata te invit pe blogul meu, ca am postat swatchuri.
Iti urez un weekend superb!

Cred ca ar merge colivia de un roz pal sau un nude :) Simpatice unghiutele tale. Take care!

ce frumoase sunt <3
momentan nu am unghiutele facute, insa dupa-masa am sa folosesc o oja de la Gabrini sau Golden Rose...nu stiu nuanta :D
in leg cu manichiura ta cu colivie, ti`as sppune sa folosesti o oja galbena sau portocalie si pe o unghiuta sa`l pui pe Tweety, asta daca sunt abtibilduri cu el :D
te pup :*

Am si eu niste oje maro , uitate de lume prin geanta ar trebui sa le mai scot la lumina :)
Foarte frumoase ambele manichiuri.
te pup

sunt superbe !
cea cu nuante de maro e preferata mea :)

ambele manichiuri sunt frumoase, iar tatuajele sunt foooarte interesante

Multumesc!
Nici eu nu prea mai am timp de unghiute...
Te pup! :*

Ma bucur ca iti plac! :* pupici

Daaa, si pe mine ma ducea cu gandul la toamna manichiura cu oje maro :)
Te pup si eu, draga Ilda! :* :*

Merci mult, draga mea! :*

Multumesc, multumesc! :*
Ma bucur ca sunt pe placul tau :)

Merci, Alina!
Te pup :*

Multumesc frumos, Andreea :*
O sa vin in vizita si pe blogul tau, desigur :)
Pupici!

Saptamana viitoare voi purta si modelul cu colivie :)
Multumesc pentru sugestii, sunt curioasa sa vad la ce culori ma voi opri, sper sa fac o alegere buna.
Te pup :*

Ce draguuuut, asta e o idee super :)
Neaparat il voi face pe Tweety, multumesc mult!! :*
Pup!!

De acum la toamna cu ojele maronii, nu? :))
Ma bucur ca-ti plac manichiurile :)
Pupici :*

Multumesc frumos, Madalina!! :)
Te puuup! :*

Ma bucur sa stiu ca iti plac :)
Te pup, Elena! :*

cu mare drag :*
ma bucur mult k iti place ideea mea <3 :*
abia astet sa vad ce iese :*
te pup si eu :*

Trimiteți un comentariu