marți, 14 ianuarie 2014

Castigatoarele C&C Winter Contest

      Iata ca s-a incheiat si al doilea concurs organizat impreuna cu Catalina. Acum 3 zile v-am aratat manichiurile participante, v-am lasat 2 zile sa votati, iar acum e timpul sa aflam castigatoarele, nu-i asa? :)

     As vrea sa va multumesc inca o data ca v-ati inscris, vreau sa stiti ca toate sunteti castigatoare pentru ca faceti manichiuri foarte frumoase, dar din pacate noi putem premia doar doua persoane. Nu va mai tin de vorba, sa vedem cine sunt norocoasele de azi :)
 
     Dupa cum stiti, eu si Catalina trebuia sa alegem 4 manichiuri care ne plac cel mai mult. A fost destul de greu sa ne hotaram, dar am ajuns la urmatoarele:


3. Carla Kelemen
5. Oana Gabriela
7. Madalina Mada
13. Neagu Ecaterina

     Apoi am lasat pe random sa-si faca treaba si acesta a ales:


    Felicitari Carla Kelemen!!

    Pentru cel de-al doilea premiu, random a ales o castigatoare dintre cele 4 care au acumulat cele mai multe voturi. Sa vedem despre cine e vorba:

2. Nagi Elena
3. Carla Kelemen
14. Petcu Mirela
15. Ana Maria


   Random a ales Nagy Elena, felicitari!!


Carla Kelemen
Nagy Elena
Va felicit pe toate inca o data!!
Va puuuupp! :*
   

3 comentarii:

felicitari tuturor :)
am trimis si eu o manichiura, dar nu o aparut :(( de ce ?
te pup :*

Hei, Mirela :)
Ai trimis manichiura pe mail-ul Catalinei?
Te pup si eu :*

da scumpa :)
cine stie poate nu o ajuns ...dar nu e nimic :)
pupici

Trimiteți un comentariu