miercuri, 7 august 2013

Prettiest (The Polishes Challenge)

     Continuam The Polishes Challenge cu o noua tema: Prettiest, si ce poate fi mai pretty decat o oja Flormar Pretty? :)) Glumesc si eu, dar zau ca oja e super frumusica si simpatica, e micuta, are 6 ml. Eu am realizat cu ea un model la care visam de ceva vreme: manichiura french cu glitter. 


     Ojica asta micuta si draguta este Flormar Pretty P17. M-a surprins placut, are acoperire foarte buna dintr-un singur strat. Pensula e si ea pe placul meu, e micuta si nu mi-a venit sa cred ce usor am reusit sa realizez cu ea french-ul! Chiar si la mana dreapta mi-a iesit bine :)) Am zis ca oja asta o s-o folosesc doar la manichiuri french sau la modele, dar nu o voi da pe toate unghiutele sa nu se termine repede, mi-e tare draga! Am primit-o de la draga mea Catalina, multumesc pentru aceasta minunatie!


     Ce sa va mai zic despre oja asta? Este una norocoasa si nu glumesc! Am participat cu aceasta manichiura la un concurs organizat de Josephine, asa de dragul de a participa, imi plac tare mult concursurile cu manichiuri. Marea mea surprindere a fost ca am si castigat, am ramas muta cand am vazut. Mmm...chestia aia cu "atunci cand te astepti cel mai putin..." e chiar adevarata, pe bune! Multumesc frumos, draga mea Josephine, pentru premiu! :*



      In unele poze, culoarea a iesit putin turbata, sper sa ma iertati. Aparatul meu nebun, daca e o oja neon...nu o scoate decat cu greu. In schimb la oja asta a vrut neaparat sa o faca mai turbata decat e :))




  In caz ca v-am innebunit cu prea multe poze, imi cer scuze si va invit sa aruncati o privire si pe la colegele mele:

44 comentarii:

Asa frumoasa este culoarea! Imi place mult de tot. Avem ceva in comun la aceasta postare. Si eu am folosit o oja primita tot de la Catalina :D Mi-era asa dor de unghiile tale. ♡♡♡ Felicitari inca odata! :*

Superba mani asta a ta.
Superba. <3
Pupici

Foarte frumoasa manichiura ta! Felicitari!

foarte frumoasa manichiura si unghiutele

Foarte frumoasa oja, chiar o nuanta asa de placuta si modelul e asa de dragalas, mi-a placut mult cand am vazut inscrierea la concurs si stii chiar ma gandeam ca poate castigi tu ;))

este intr-adevar foarte frumoasa nuanta ojei, iar modelul realizat arata superb!!!♥♥♥Felicitari!

chiar ca e pretty :X:X:X
sunt f frumoase unghiutele tale :X

Isi merita numele, zau asa! Superba manichiura!
Te felicit pentru concurs!:)


Kisses!
Ilda

faina, faina :). felicitari pentru concurs :).

Foarte frumoasa oja <3
Felicitari!!!

E frumoasa rau de tot, parca incep sa mi-o doresc si eu cu toate ca sunt convinsa ca daca iau toate ojele la puricat trebuie sa am vreo nuanta asemanatoare. Cat despre premiu, sper sa ajunga cat mai repede la tine!

Oja e chiar pretty si-mi place cum arata manichiura.
Felicitari pentru premiu! :*

Foarte draguta! Felicitari pentru premiu!!! ^_^

Iar ti-era dor de unghiile mele? :)))

Multumesc, draga mea :*:*

Multumesc, Nicoleta :*

Ma bucur ca iti plac, Irina :)

Oja e super frumoasa, m-am indragostit de culoarea asta, e putin mai inchisa decat se vede in unele poze :D
Ma bucur mult ca ti-au placut unghiutele, eu nu ma gandeam ca voi castiga ;))

Multumesc mult, mult, mult >:D<

Daaaaa, micuta asta m-a cucerit! ;))

Multumesc din suflet, Ilda:* te pup!

Multumesc, multumesc :*

Paaaai...nu vezi ce micuta si draguta eee?? Nu poti sa o refuzi, deja te striga ;))
Multumesc mult pentru premiu >:D<

Pretty pretty ;)) multumesc mult, draga mea :*

Imi place si nuanta si modelul realizata de tine :* si felicitari pentru concurs :*

Multumesc mult, scumpa :* te pup!

Ma bucur ca iti place si sa o folosesti cu drag! Cat despre mani, e frumoasa, clar!

foarte frumoasa manichiura, am remarcat-o si la concursul Josephinei :)

Da, da, am vazut ca ai castigat. Felicitari!
Oja este minunata. Se vede frumos rau modelul asta pe unghiile tale.

Multumesc din suflet, Cata >:D<

E foart daguta!Iar manichiurata e minunata!
pupici :-*

Ihii, multumesc mult :* imi plac tare mult manichiurile french, tre sa-mi fac mai des :)

Multumeeesc, te pup :*

Foarte draguta nuanta de roz si unghiile tale sunt cu adevarat superbe!

Multumec mult, Mihaela! Ma bucur ca-ti plac :*

Trimiteți un comentariu