vineri, 2 august 2013

Oferta Yves Rocher august 2013


     O noua luna, noi oferte tentate de la Yves Rocher. Luna trecuta m-au dat gata cu oferta lor, la comanda de 39 lei primeai setul cu gel de dus si apa de parfum cu aroma de liliac.

     Sa vedem care sunt ofertele de luna aceasta...
    In primul rand, puteti alege 3 produse (cu valore intre 21 si 35 lei) pentru care sa platiti doar 50 lei si mai primiti si o trusa vanity, lista cu produsele din care puteti alege o gasiti aici.



     Ce mai e tentant? Desigur, ojele! Fiecare la pretul de 9,9 lei, pe mine ma tenteaza 2 culori, dar incerc sa fiu tare si nu ma voi lasa cucerita de ele. Mai au si un accesoriu "nail-art indispensabil", asa il numesc ei. E pentru facut puncte, intr-adevar e foarte util, dar mie mi se pare prea scump. Il puteti vedea aici.
[Later edit]: Si ojele mi se par foarte scumpe, au doar 3 ml si costa 9,9 lei!!



    Ca de obicei, surprizele pentru o comanda de 39 lei mi se par foarte tentante. Puteti alege dintre urmatoarele: set de 3 bagaje corai (pe care zau ca le-as vrea), set pentru relaxare (contine mini balsam hranitor de argan, mini masca pentru ten si par, mini ulei de dus oriental si o trusa vanity), ulei reparator pentru par uscat sau o surpriza in valoare de 95 lei.


     Daca faceti o comanda mai mare de 99 lei, primiti inca o surpriza, un set de 3 boluri:


     Iar daca depasiti suma de 109 lei, puteti sa va cumparati o crema de zi pentru regenerare celulara la pretul de 54 lei, in loc de 180 lei, detalii aici.



    Mai sunt si oferte cu diverse produse de hidratare cu preturi de la 21,9 lei (aici) si produse pentru vara reduse cu pana la 50%: parfumuri, ingrijirea tenului, machiaj, igiena (aici).

Pe voi va tenteaza ceva? 
Va pup!

16 comentarii:

Si mie imi cam fac cu ochiul setul de genti :D

Ce faaaaine sunt culorile de la oje, cine stie cum or fi in realitate:)! Mmm, ma tenteaza....crema la 54 ron:)!

Arata asa dragutel ;))

Ihi, sunt faine culorile, de vara :)

m`a tenta toate drept sa iti spun :d

sunt oferte rezonabile :)


pupici

Da, ofertele sunt tentante si preturile ok, cam greu sa te poti abtine :D

Am profitat si eu de oferta :) Cu adevarat reduceri, as spune...

pup

shoeper-women.blogspot.com

Eu de data asta voi fi cumintica, desi ma tenteaza foarte tare bagajele corai :)

nu sunt cumva alea la 5 ml de nu-ti ajunge o oja nici de o manichiura? :))
m am pacalit o data cu ei..

Daca ma uitam mai bine pe ofertele de luna trecuta, vroiam si eu apa de parfum :-((

Vai, tocmai m-am uitat, 3 ml!!!! Ce oja minuscula mai e si asta? :|

Am mai fost acum cateva luni oferta cu apa de parfum si gel de dus, poate ai noroc si o vor mai baga din nou peste cateva luni :D

:)) deci nici macar 5ml cat tineam eu minte

Ei, las ca poate ajunge la o manichiura :)))

stie cineva care este cadoul surpriza in valoare de 95 ron ?

pe mine sincer ma tenteaza oferta cu 39 lei, cu trusa vanity.. :D

Trimiteți un comentariu