miercuri, 14 august 2013

In season (The Polishes Challenge) Flormar 46

     Tema de miercurea aceasta a colaborarii The Polishes Challenge se numeste In season. Am ales o oja care sa se potriveasca anotimpului in care ne aflam, vara. Va bat din nou la cap spunandu-va ca marea e iubirea mea si ca vara ma gandesc mereu la ea...deci...o oja albastra va reprezenta vara, marea...tot aia-i! :))


     Oja pe care am folosit-o este Flormar 46. Nu ma dau in vant dupa ojele albastre, dar aceasta mi s-a parut foarte frumoasa de cand am vazut-o in sticluta. Am primit-o de la draga mea Catalina, ea mereu ma bucura cu cele mai frumoase oje! Oja acopera frumos dintr-un strat, dar obisnuinta mea e sa aplic 2. Mi se pare o nuanta tare superba, iar la soare arata si mai bine!





    Haideti sa aruncam o privire si la celelalte bloggerite, de acord? :)
Eiii, ce parere aveti de oja asta? 
Nu-i asa ca e super frumoasa? <3

23 comentarii:

Ce frumoasa e oja :X hmm....n-am vazut-o pana acum in magazin, cred ca n-am mai trecut eu de ceva vreme pe acolo, poate e timpul haha :)))

Adorabila aceasta nuanta de azur!:)
Kisses!
Ilda

Doamne, nu stiu ce e mai frumos, culoarea sau unghiile tale... Arata ireal! :)


VintageLook

ce unghiute superbe ai

http://gya-make-up.blogspot.ro

Este superba si pe unghiutele tale se vede divin! <3 kisses, G

cat de frumoasa e nuanta! Neaparat trebuie sa-mi iau si eu. :D
Pupici

E superba nuanta aleasa!!
Eu cand am inceput-o cu ojele cred ca aveam albastru suficient si sa zugravesc camera , acum m-am lecuit:D

wow! e super frumoasa!

Ouuu ce frumoasa e si albastra, of da deja am multe oje albastre :)) Foarte frumoasa :*

Detin doar 2 oje albastre, dar asta le intrece, categoric! ;)) Ojele de la flormar sunt mereu frumos pigmentate.

E minunata culoarea :) n-am nici o oja albastra,am 8 oje din care 2 negre,una rosie si restu mai multe nuante de crem :)

Wow, ce frumoasa este! Mi s-a facut un asa dor de vara! :(

Te astept si pe la mine, poate te inscri si la concurs! Pupici!
http://andreeadesign.wordpress.com/

Sa stii ca si mie mi s-a facut acum dor de vara privind oja asta :)
Multumesc pentru invitatie! :*

Cred ca e cea mai frumoasa oja albastra pe care o am <3

Trimiteți un comentariu