vineri, 9 august 2013

Ce fac pentru a avea unghiile lungi?

     Poate v-ati intrebat cum imi ingrijesc eu unghiutele, mai exact ce fac pentru a le avea lungi. In aceasta postare va voi vorbi exact despre asta. Incep prin a va spune ca inainte mi se rupeau unghiile destul de des. De cele mai multe ori se exfoliau si apoi se rupeau. Va spun exact ce fac diferit fata de ceea ce faceam anul trecut, dar mai intai va arat lungimea unghiutelor mele in momentul de fata, in caz ca nu sunteti la curent cu ultimele mele postari:


    Sa vedem ce fac eu pentru a le avea lungi:

    1. Imi tin unghiile aproape mereu cu oja sau cel putin cu base coat. Cred ca acest lucru ma ajuta foarte mult si astfel nu mi se mai exfoliaza unghiile. Desigur ca din cand in cand imi mai las unghiile sa respire cateva zile.

    2. In legatura cu pilitul unghiilor:
- nu mai folosesc pila metalica, ci una din carton;
- imi pilesc unghiile intr-un singur sens

    3. Pentru a-mi sterge oja de pe unghii folosesc un dizolvant fara acetona. Timp de un an am folosit Blanchette B de la Kaufland (review aici), iar acum am trecut la Cien.

    4. Dupa ce imi sterg oja ma spal pe maini cu sapun.

    5. O data pe saptamana sau chiar mai rar, dupa ce mi-am curatat unghiile de oja aplic lotiunea cu vitamina B5 de la Farmec (review aici).


    6. Dupa ce se usuca lotiunea aplic balsamul pentru maini si cuticule Pharmacy. Are ulei din germeni de grau si vitaminele A si F. Il masez pe unghiute si cuticule si astept sa se absoarba.


    7. La fiecare manichiura folosesc base coat. Top coat nu folosesc mereu, doar cand fac un model cu acrilice, atunci e obligatoriu sa folosesc, dar in rest...mai rar :) eiii, cand vine vorba de base coat, pe acesta nu-l ratez niciodata!

    8. Din cand in cand imi mai pilesc putin unghiile pentru a le scurta (la o saptamana sau doua).

    9. Un lucru important pentru a avea unghiile lungi e sa ai grija de ele. Sunt atenta sa nu folosesc unghiile pentru a deschide capace de la diverse sticle (cum ar fi gelurile de dus de la Yves Rocher, la inceput se deschid tare greu si ma chinui sa imping cu degetul pana se deschide capacul, deci nu apelez la unghii), usa de la frigider, etc.

   10. Daca vad ca incepe sa mi se rupa o unghie, folosesc metoda cu pliculetul de ceai (despre care v-am vorbit aici).

Daca aveti intrebari, va raspund cu cea mai mare placere!
Voi cum va ingrijiti unghiutele?

28 comentarii:

Pe langa ce ai scris tu, eu as adauga si uleiul de cuticule, pe care il aplic in fiecare seara.

Cam asa e si la mine, deci nu e un mare secret ;)) cum crede lumea :D

unghiile tale arata senzational, esti o norocoasa ca si patul unghiei este mare :)
De cateva saptamani am inceput sa folosesc si eu base coat-ul de la farmec( baza complex fortifiant ) si unghiile mele parca sunt mai rezistente. Dar cred ca le-am lasat prea lungi si 2 mi s-au rupt :( , a trebuit sa le tai nu am mai avut ce sa repar.
Am incercat sa folosesc si eu doar pila de hartie, dar pentru margini pur si simplu nu pot sa renunt la cea de metal, oare nu am eu pila potrivita, e prea groasa ?

Asa fac si eu :) Dar nu aplic lotiunea de la farmec :)

Hihi, ma gandeam ca ai o rutina mai bogata si laborioasa, dar folosesti cam aceleasi trucuri ca si mine, numai ca eu nu ma pot desparti de pila metalica.Nu o suport pe cea de sticla si asta e...in rest, le scurtez mai des pentru ca am momente si momente: ba cand imi plac lungi ba scurte si tot asa :))
Te pup!

Eu nu le fac mare lucru cuticulelor, in afara de acel balsam...nu le dau cu nimic :D

Sa incerci si lotiunea de la Farmec, pe mine m-a ajutat foarte mult.
Eu folosesc o pila pe care am luat-o cu 3 lei, scrie OPI pe ea, dar e clar fake :)) am pus o poza cu ea in postarea asta: http://sunafterstormblog.blogspot.ro/2013/05/haul-produse-pentru-unghiute.html
Am avut si pila din aia cu mai multe fete, dar cu cea "OPI" ma inteleg mult mai bine :)

Incearca si lotiunea, e foarte buna! :)

Nu, nu fac nimic special, dar am vrut sa scriu aceasta postare pentru ca e posibil ca unele fete sa nu stie aceste lucruri care noua ni se par foarte banale :)
Nici mie nu-mi place pila de sticla, mi-ar lua 3 ani sa-mi pilesc unghiile cu ea :))

Interesant, foarte util articolul, la mine unghiutele rezista ce rezista si apoi incep sa se rupa pe rand :(

Ale mele saracele se usuca groaznic si arata si mai groaznic daca nu le dau cu ulei :(

si eu am inceput sa am mai multa grija de el si sa folosesc lotiunea de la Farmec iar acum am unghiute lungi, mai rup cate una cu vreun capac de la vreo crema sau cand deschid vreo cutie cu un parfum..iar capacul de la gelurile de dus YR este o adevarata provocare,am mare grija :) util articolul:)

eu folosesc intaritorul de la Kallos,este grozav

http://ladytruemiss.blogspot.ro/

Unghiile mele sunt foarte fragile, se rup si se exfoliaza intr-o veselie :/ Am incercat si lotiunea de la Farmec dar mi se exfoliau si atunci :( Au momente in care cresc si sunt frumoase, apoi incep sa se rupa si sa se exfolieze :)) Ai niste unghii tare frumoase :X

imi plac foarte mult unghiutele tale :) ale mele nu se rup dar n-am rabdare sa-mi creasca :(
pupici :-*

Eu am norocul ca unghiile mele sunt foarte tari de la mama natura, foarte rar mi se rupe una :)

Imi pare rau :( ai grija si da-le cu ulei

Ai incercat tratamentul de la Farmec? :D

Pfuuu, deci unghiutele tale nu s-ar rupe daca ai avea putina grija, fi atenta cu capacele, ca practic de multe ori unghiile se rup in felul acesta, le folosim noi pentru a deschide diverse chestii...capacul de la gelurile de dus Yves Rocher e moarte curata pentru unghii :)))
Te pup si nu uita sa ai grija de unghiute, e pacat sa le rupi la capace :*

Pe acesta nu l-am incercat, sunt fparte multumita de Farmec :)

Poate se exfoliaza pentru ca nu le ai mereu cu oja, da-te macar cu base coat :)

Cresc mai greu, dar merita sa ai rabdare :)
Te pup!

Esti o norocoasa cu unghiute frumoase :)

Din pacate incep sa se exfolieze atunci cand ma dau cu oja, asa ca incerc ca o aplic mai rar + ca imi place sa le cat mai mult sa "respire" :)

Ciudat, la mine e exact invers :))

e chiar recomandata pila de carton, mai ales pentru unghiutele moi :D interesanta rutina :D

Eu nu m-as mai intoarce la cea metalica nici sa-mi dai bani :))

Trimiteți un comentariu