miercuri, 17 iulie 2013

Cheapest (The Polishes Challenge) - Gabrini M108

     Continuam The Polishes Challenge cu tema de azi: cea mai ieftina oja neincercata. Am ales gabrini Summer Edition M108 si costa 2-3 lei. Nu am dorit sa las oja simpla, de aceea am aplicat cateva pietricele argintii. O manichiura usor de realizat si foarte rapida. Sper sa va placa!



     Si asa arata oja intr-un strat, am prins ultimele raze de soare...dupa aceea am mai aplicat un strat de oja (desi acoperise foarte bine doar cu unul) si apoi strasurile, dar soarele cam disparuse.


 Haideti sa vedem ce au pregatit si celelalte fete, da? :)

    

50 comentarii:

Imi place a doua poza :)

Se vede super ojica pe unghiute!

Frumoasa, frumoasa oja ta.
Pupici

La inceput am crezut ca am si eu nuanta asta, dar apoi am vazut ca a ta are straluciri perlate, a mea nu! Foarte frumoasa!

Si eu voiam sa o cumpar zilele trecute, imi plac reflexiile aurii din ea. :D

Am atata oje Gabrini Summer Edition..dar pe asta nu. :( Si imi place asa mult. Sau poate unghiile tale superbe, fac oja asa frumoasa. :*

Vai e superba culoarea si imi place foarte mult shimmerul ala din ea. Sunt frumoase unghiutele tale ca si intotdeauna :*

super unghiuteeee <3 si daca nu ma insel cred ca am si eu oja asta <3

Foarte frumoase unghiutele tale, ca de obicei. Nuanta este superba!

Ma bucur ca-ti place :*

Multumesc din suflet, Cata :*:*

Si eu mai am una tot de la Gabrini care seamana putin cu asta si am crezut ca e la fel, e nr. 387, a ta ce nr. are? :)

Fugi la shoppiiiing ;))

Multumesc mult, Romina :*

Multumesc mult, Cleo :* ma bucur ca-ti plac!

Ce bine arata! Si eu am folosit tot o oja de la Gabrini ^_^

A mea e 339. Acum , ca am ajuns acasa si am vazut-o, mi se pare ca a mea bate mai tare spre verde. :)

Ce imi place oja. Ma duc sa mi-o cumpar si eu. La pretul de 2 lei merita sa cumperi zeci de oje:)) te pup

O manichiura minunata! :) Totul imi place!

Kisses!
Ilda

Foarte frumoasa nuanta alesa .

Imi place si culoare si manichiura, vreau si eu sa imi iau ceva asemanator si un roz de vara :D

Cat sunt de frumoase ! ! ! Si eu vreau sa imi fac unghiile asa... Sper sa gasesc gel de culoarea asta :-(

Clar, sunt ieftine si bune :)

Multumesc frumos, Ilda :*

Paaaaai...ce mai astepti? :)) Treci la facut unghiute, te pup!!

Multumesc, ma bucur ca-ti plac unghiutele :*

Ma bucur ca-ti place :* am vazut-o si pe a ta

In a doua poza arata GENIAL, trebuie sa gasesc si eu asemenea comori :X Imi plac tare mult pietricelele aplicate :X

Este o nuanta foarte frumoasa :) cum a indraznit soarele asta sa fuga :)

Ma bucur mult ca-ti plac, chiar daca le-am pus un pic stramb :)))) te pup!

Uite ca a indraznit, mereu indrazneste, ce-i drept...uneori ma trezesc si eu cam tarziu sa fac unghiile :D

Foarte draguta oja si arata bine pe unghiutele tale <3
Pupici:*

Ma bucur ca e pe placul tau :)

Uiiii ce ti-au crescut unghiutele:x

Hi hi, ma bucur ca-ti place :)

Le tot scurtez din cand in cand ;))

Ne inseala ojele astea ;))

Iti vizitez frecvent blogul, si de fiecare data raman impresionata de manichiurile realizate de tine. Bravo!
Te astept sa arunci o privire si pe la mine.
www.diversitate.com

Multumesc mult, Elisa :* esti o draguta!
Voi trece si pe la tine, desigur :)

Ai niste unghii atat de frumoase, incat faci orice oja sa straluceasca! :)

Loredana, esti asa o scumpa >:D< multumesc mult!

foarte frumoase,ca de obicei imi plac mult manichiurile tale :-*

Trimiteți un comentariu