sâmbătă, 20 iulie 2013

27. Inspired by the supernatural - Colaborare 31 teme de manichiuri

    Tema de azi a colaborarii celor 31 de manichiuri mi-a dat putine batai de cap, in sensul ca pur si simplu nu stiam ce model sa fac. Ma gandeam ori fantame, ori extraterestrii. Si pana la urma a ramas ultima varianta :D


     M-am jucat un picut cu pozica asta, hi hi. Modelul de unghii de azi contine 2 extrarestri, unul mare si urat la inelar, iar la aratator un extraterestru Toy Story. M-am gandit sa nu las restul unghiilor negre, de aceea am aplicat albastru si verde folosind buretelul:


    Ieri, impreuna cu Catalina am dat startul unui concurs, astept cu nerabdare inscrierile voastre. Avem 2 premii dragute zic eu. Sper sa va placa si voua!


Acum sa aruncam o privire si la celelalte unghiute, da? :)

         Ce ziceti de my alien nails? Ma intreb daca ar purta cineva un astfel de model :)) eu cred ca doar de Halloween.

36 comentarii:

Ai tai sunt muuult mai draguti <3,cel cu multi ochi e super simpatic si amuzant :)) ! Te pup :*

Deci imi place grav modelul! :)) Este asa funny cel de pe degetul aratator. :*:*

Hahaha :)) Cat de haios e modelul de la degetul aratator :D Imi place mai mult cum se vedea cu unghiile negre, pun in evidenta mai bine cei doi extraterestii :)

Deci e asa draguta manichiura ta :) dar imi place mai mult cu negru simplu, parca pune mai bine in evidenta omuleti verzi

Nu coopera Disqus deloc, nu se deschidea! La fel mi-a facut si la postarea cu acel tag...


Foarte mult imi place felul in care ai gandit tema colaborarii! Excelent arata manichiura! Te felicit, Carla!:)
Pupici!
Ilda

Cel cu 3 ochisori e dragutel, dar celelalt e urat :))

Daaa, ala imi place si mie ;))

Ai dreptate, parca arata mai bine prima varianta :) mai ales ca am impopotionat-o cu multe stelute :))

Gata, gata, m-ati convins :)) arata mai bine prima varianta, am fost cam neinspirata cand am mai adaugat culori cu buretelul

Mmm, imi pare rau :( mai face disqus asta figuri, stiu ca mai intram si eu pe unele bloguri si trebuia sa dau refresh de mai multe ori si abia apoi se incarca..
Ma bucur ca-ti place manichiura, nu merge de purtat, dar macar sa ne amuzam de ea, nu? :)
Te pup, Ilda!

Imi place tare mult cum ti-a iesit :*
Inelarul e tare funny :D

N-as refuza sa o port! Vorbesc serios!:) Si mie mi-e mai draga prima varianta!

Ti-a iesit superb manichiura :)

He he pe cat de simpatic e extraterestul de la degetul aratator pe atat de fioros pare celalalt, imi place tare mult manichiura ta ;)

Sa stii ca eu chiar l-as purta, imi si imaginez cate priviri as atrage prin magazine. :D
Imi place cum ti-a iesit! :*

aliens will come :)) foarte dragute :P

Haios extraterestrul tau :) Arata mai bine fara verde si albastru aplicate cu buretele .

Foarte tare manichiura ta!
Pupici

Foarte frumoase unghiutele tale, ca de obicei :)

na hai ca nu-i urat nici ala de pe inelar :))


imi place, e foarte tare manichiura ta :).

Uuuu! Alien! Ala mare si urat cum ii zici tu imi place mie cel mai mult.

simpatic de Halloween :)

Serios? :)) Nu spune de doua ori ca imediat te trezesti cu mine la usa gata sa-ti fac unghiile :))))

Daaa? :X Multumesc, ma bucur mult ca-ti plac extraterestrii mei ;))

Daaa, cel de la aratator e mai prietenos ;;)

Va zice lumea ca esti si tu de pe alta planeta, nu numai unghiile :))))

De acooord :) era mult mai bine fara ele!

Multumesc, Cleo :* esti o scumpa!

Se uita cam urat la noi, pe cand celalalt cu 3 ochisori ne si zambeste :))

Serios? :))) Mie imi place de cel mic si zambaret ;))

Daa, de Halloween ar merge modelul asta :)

Trimiteți un comentariu