sâmbătă, 6 iulie 2013

25.Rainbow nails - Colaborare 31 teme de manichiuri (Splatter nails)

     Unghiute in culorile curcubeului? Da, asta suna bine, mai ales ca-i vara. Dar ce model sa aleg pentru a include toate culorile? Ei bine, singura mea idee a fost splatter nails. Chiar imi doream de mult sa incerc aceasta tehnica, am vazut multe manichiuri reusite si de fiecare data imi doream sa incerc. Uite ca azi s-a intamplat.


      Ce inseamna splatter nails? Ei bine, nu stiu daca e chiar ceea ce am facut eu, dar am sa va explic. Aplicam base coat si apoi o oja pentru fundal, eu am ales alb. Apoi luam un pai si il bagam intr-o oja colorata (eu am incercat si sa bag direct in sticluta si sa pun cativa picuri pe o foaie si apoi sa inmoi paiul acolo). Dupa aceea suflam...si suflam. Am incercat cu diferite oje, cu consistenta si mai groasa, si mai subtire..ma rog. Ideea e ca ori suflam si imi sarea un picur mare pe unghie (sau pe deget), ori suflam si nu se intampla nimic. Am avut rabdare, am tot suflat...dar se pare ca la mine n-a functionat.. Dupa aceea am inceput sa stropesc direct cu paiu, fara sa mai suflu. In fine, rezultatul e unul foarte colorat si vesel. Mie imi place ;))





      Eu sunt nerabdatoare sa vad si celelalte manichiuri, de aceea va invit si pe voi sa aruncati o privire:

Aby - http://abyukina.blogspot.ro

P.S.: La Miniprix reducerea a ajuns la 50%!

Miniprix.ro  

Va plac unghiutele mele curcubeu? 
Voi ati incercat aceasta tehnica? Puteti sa-mi aratati poze cu manichiurile voastre intr-un comentariu sau la adresa sunafterstorm.blog@gmail.com
Va pup!!

34 comentarii:

Original design-ul. Arata f bine combinatia asta de culori. Eu credeam ca desenezi tu stropii. :*

De cate ori trebuie sa iti mai zic mai ,Carla ,mai ca faci o treaba excelenta si ai niste unghii pe care le ador ? :* Orice model de manichiura ai alege,te asigur eu ca arata si va arata superb.

didiibeauty.blogspot.ro



Pupiciiii ! :*

foarte simpatice.. nu am incercat tehnica niciodata dar poate la o viitoare colaborare voi avea ocazia
te pupic!

Si mie imi place tare mult rezultatul ;) , sunt foarte adorabile :*

imi plac mult sunt super vesele. SI eu am patit la fel cand am incercat tehnica asta, cred ca trebuie un pai mai subtirel decat cele clasice :D

Cat de faine sunt. Parca s-a jucat un mic Picasso pe unghiutele tale. P.s - sunt atat de lungi si frumoaseeee! Roxana Andronie

Imi place foarte mult ce ti-a iesit , eu tot aman tehnica asta si habar nu am de ce o fac :*

Ar fi si asta o idee, o sa incerc si asa :)

Tu mereu esti o scumpa >:D< multumesc mult :*:*

Eu voi incerca si cu acrilice :)

De purtat o zi doua vara, is ok :)

NU stiu daca paiul era problema :)) dar poate o sa incerc si cu un pai mai subtire

Mda, o mica mazgaleaza de-a mea :))

Mie-mi spui? :)) Si eu am amanat-o atata amar de vreme, ma mir ca am incercat-o acum :))))

si eu m-am gandit sa fac splatter, dar mi-era ca devine prea messy :)


ti-au iesit bine.

Am suflat si eu in pai si mi-au iesit balauri, trebuie sa exersez pe o foaie de hartie. :))
Imi place foarte mult cum ti-a iesit! :D
Sa ai o duminica frumoasa! :*

Adorabile intr-adevar :)

Foarte frumoase unghiutele tale. <3
Pupici

Arata asa bine pe unghii! Felictari pt. idee :-*

Eu nu m-am murdarit foarte tare :D

Eu ma saturasem la cat am suflat si nu iesea nimic cum trebuie :))

Ma bucur ca-ti plac :*

Multumesc, nu-mi vine sa cred ca inca le port :))

Arata foarte bini mani, Carli! Pupi

Trimiteți un comentariu