duminică, 30 iunie 2013

My new friend, Croco :)

     Azi vreau sa va fac cunostinta cu Croco. Nu e vorba de un crocodil, desi cam de la asta i-am ales numele, ciiiii....e un peruuus!! E inca un pui, are cam 2 luni si e simpatic foc. E albastru, desi mi-ar fi placut unul turcoaz, l-am ales pe acest micut pentru ca era pui si ingrijitorul a zis ca e foarte bland :) I-am luat colivie, mancarica, recipiente de pus mancarea si apa si...acasa cu el! Am fost avertizata ca e posibil sa nu manance in prima zi si cam asa a fost. Ieri (29.06.2013 - ca vreau sa tin data asta minte) am ajuns cu el acasa pe la ora 18 si abia azi in jurul orei 11 am reusit sa-l conving cu lingurita sa pape si el ceva. Nici apa nu vrea sa bea singur, ii dau eu, dar macar de mancat, mananca.
     Tot pana in dimineata asta a stat nemiscat, doar daca imi bagam eu mana in colivie mi se punea pe deget, dar in rest nu se misca deloc. De ciripit nu ciripea...asta pana in dimineata asta cand a inceput sa "o ia razna" :)) S-a invartit in colivie de a studiat-o pe toate partile, din toate unghiurile, cu capu in jos, facea "acrobatii" de zici ca era la circ. M-am amuzat de el de numa numa, iar dupa aceea i-am auzit primul ciript, apoi al doilea. S-a mai invartit putin si dupa aceea a zis ca e timpul pentru putina odihna si iar a stat nemiscat o vreme. Apoi a inceput din nou sa se invarte prin colivie si  a scos un "cip" si dupa cateva minute a inceput sa ciripeasca mai lung. Si am hotarat ca ar fi ok sa zboare putin in camera, l-am scos din colivie. A stat un timp deasupra ferestrei, nemiscat, iar apoi s-a mutat pe un tablou...cred ca l-a luat somnul :))
      Va las o poza cu el facuta ieri si...cam atat pe ziua de azi despre Croco.


      Am incercat si azi sa-i fac o poza, dar el era ocupat sa "escaladeze" colivia :))


Va pup, iar Croco va transmite "cip cip"!

43 comentarii:

cini-iii mititeeeeel <3 <3 sa-ti traiasca

Ce frumosss! Am si eu unul identic:D numai ca are 8 ani jumate de acum:( si nu mai zboara...il am de cand era doar un ou;))) . Sa ai grija de el ca e asa frumos:x sa vorbesti muuuuult cu el si sa il tii in camera ta:D!

Opa, Croco a devenit vedeta pe blog ^_^ Frumosul de el, ce ochios e la poza :)) Iar in a 2-a poza e ceva de genu: "Vreau afara! M-au sechestraaaat!" :)) Sa iti traiasca! :*

Ce scumpic e :X:X:X
Sa-ti traiasaca!!

ce dragut e! va doresc zile superbe impreuna pline de amintiri.
Poate ar trebui sa incepi o postare saptamanala "Aventurile lui Coco" ??:D

iii ce dragut :* e foarte frumos sa ai un pet, fiecare cu ce il atrage :* sa iti traiasca

M-am topiiiit :)) . Ii transmitem si noi un mare "cip-cip".

Vaaaai! Ce dulcic e! Am avut si eu un perus. Era ca si copilul meu. Il tineam liber in permanenta, intra in colivie cand avea chef. Cand eram eu acasa, statea numai pe mine, dimineata venea pe perna, se lasa jos lipit de fata mea, intindea capul in fata, relaxa aripioarele si dormea asa lipit de mine. Ar fi mancat toate prostiile... salam , chipsuri. Bineinteles ca nu-l lasam si se supara, ciripea indignat. Ar fi stat numai pe farfuria mea. O data m-am intors cu spatele si l-am gasit lipaind in piure. Aveam un catel de plus si mereu in cotaia.

Hai ca am scris o gramada, dar sunt mereu incantata cand vad o astfel de piticanie. Al meu din pacate a murit in mainile mele. Am plans o gramada dupa el.

Vezi ca ii face bine daca schimbi bara din colivie cu o crenguta de lemn. Sa te bucuri el! Sunt fiinte foarte iubitoare, iti va intoarce inzecit iubirea.

desi in fiecare duminica avem o piata unde se vand tot felu de animalute si alte specii asa ma bate gandul sa ai eau si ficei mele o minune din asta dar tare ma tem ca o va sufoca cu iubirea eii asa zice cand strange la piep un animalut ca ea doar nui face nimic o iubeste insa saracu pisic al vecinei are ochi la maxim scosii...

Cip cip și ție, măi Croco!
Să ai o viață cât mai lungă, drăgălașule!

Awwww, ce dragut e, sa-ti traiasca :*

Multumesc >:D< Croco e mic si simpatiiic!!!

Vaaai, ce dragut :)
Il tin in camera mea si tot vorbesc cu el, poate intr-o zi o sa-mi si raspunda :))

Daaaa, a ajuns si afara :))

Multumesc frumos, scumpa mea >:D< chiar la asta ma gandeam si eu, doar ca ideea mea era "jurnalul lui Croco" :)) acum nu stiu care suna mai bine

Chiar e fain :) e aici doar de o zi, dar m-a distrat asa de mult :) e cam primul meu animal...

Hihihiii :* atunci el o sa va cante ;;)

Multumesc mult pentru comentariul tau atat de lung :) mi-a placut tare mult sa citesc ce mi-ai scris despre perusul tau si deja visez la clipa cand va incepe si al meu sa fie la fel! Astept cu mare nerabdare :)
Ma bucur tare mult ca-l am, ma inveseleste in fiecare clipa. A inceput sa faca o gramada de nebunii prin colivie :))
Te puuppp :*

Multumesc, Claudia >:D< chiar e un scump, sa-l vezi ce face prin colivie, ma distreaza foarte tare

Hmmm...pai daca e mica, nu stiu daca e chiar ok sa-i luati un papagal. Necesita multa rabdare si in plus, daca zici ca strange la piept animalele...nu e prea bine, perusul e destul de mic si nici nu le place tuturor sa fie tinuti in mana :D

Multumim mult, Aurora :* te pupam amandoi!

Multumesc mult, mi-e tare drag! :X

Merci, Nicola :* cred ca o sa va innebunesc cu poze cu el :))

frumusete mica :X, sa-ti traiasca

http://gya-make-up.blogspot.ro

Sigur i-ar placea la pisoiasul meu de el :)) . L-ai vazut ? Uite-l aici : http://didiibeauty.blogspot.ro/2013/06/haul-mai.html .

Cred ca i-ar placea doar daca e o matza bleaga care se sperie de pasari :)) am eu o prietena care are un motan din asta, chiar ieri vorbeam despre el

Am avut vreo timp de 10 ani:)

Hihiiii, cat de dragalas este! Mi-a amintit de Rocco, un papagal pe care l-a avut mama si care arata astfel!

Sa-ti traiasca si sa te bucuri de el pentru mult, mult timp!
Ilda
Lavender Thougths

Rocco, Croco, tot pe-acolo :))

Multumesc, e aici de cateva zile, dar ma inveseleste mereu :)

Trimiteți un comentariu