sâmbătă, 29 iunie 2013

24. Inspired by a flag - Colaborare 31 teme de manichiuri

      Unghiutele de azi sunt inspirate de un steag. M-am invartit mult pana sa ma hotarasc ce drapel sa aleg, dar pana la urma am ales unul simplu de facut. Steagul Suediei:



     Am folosit oja Leydi nr 755 si am fost un pic cam neinspirata cand am ales sa pictez liniile cu acrilice. Acestea sunt cam de proasta calitate, acopera foarte greu si tre sa dau multe straturi, dar sper ca incurand le voi inlocui cu altele mai bune :)



      Anul trecut, de 1 Decembrie mi-am facut pe unghiute steagul Romaniei si stema, vedeti unghiutele aici.

Haideti sa aruncam o privire si celelalte stegulete:


Voi ati incercat un model de manichiura inspirat de un steag?

23 comentarii:

Arata foarte bine manichiura :* sa stii ca eu am acrilice, dar parca m-am obisnuit sa fac cu oja :D

superbe unghiutele, ca de obicei! Imi place nuanta de galben folosita. Cred ca am ceva cu galbenul in ultima perioada :D

Ce dragute sunt ;) , chiar eram foarte curioasa sa vad ce model vei realiza.
:*

Foarte frumoase ti-au iesit.
Pupici

Culoare ojei Leydi e tare frumoasa si imi place cum arata si cu dungile galbene. E foarte frumoasa! :D
Pupici

Imi place interpretarea ta! Si totusi, acrilicele arata destul de bine, mai ales dupa ce ai aplicat top-coat. :D

ce-mi place forma unghiutelor tale! interesanta si manichiura :)

http://missingpieceofmypuzzle.blogspot.ro/

Daaa, le-am facut pe toate unghiile :))

Eu fix invers, m-am obisnuit cu acrilice :)) pacat ca nu-s prea bune

Daa? Atunci ia sa-mi fac unghiutele galbene :))

M-am hotarat in ultima clipa, as fi vrut sa fac America sau ceva mai interesant...dar na :D

Chiar se vede foarte frumos oja asta :) unde mai pui ca e 2 lei? :))

Da, cat de cat ok :D dar n-ai idee cat a trebui sa insist pana sa acopere putin :))

Ma bucur ca-ti plac unghiutele si iti multumesc pentru nominalizare :*

Mereu esti o draguta, multumesc mult :*

Mie imi plac si astea ;)

Trimiteți un comentariu