sâmbătă, 1 iunie 2013

20. Glitter - Colaborare 31 teme de manichiuri

      Tema de azi a colaborarii cu cele 31 teme de manichiuri ne aduce unghiute sclipicioase :)


      Am ales doua oje pe care le-am folosit acum pentru prima data (sunt primite de la Catalina, vi le-am aratat aici) si un lac transparent cu sclipici auriu, rosu si albastru:
-La Femme Beauty (n-am idee ce nuanta e, asta este prima oja de acest fel si n-am stiut de unde sa citesc nuanta :)) )
-Flormar Miracle Colors U06 care e wow, wow, chiar am ramas cu gura cascata atunci cand am aplicat-o pe unghiute, e absolut superba <3
-Lac cu sclipici AllSun


     Inainte de aplicarea sclipiciului: 



      Cu sclipici:


      Si cam asa arata manichiura dupa 4 zile, perfect, zic eu :D (prima si ultima poza sunt facute in dimineata aceasta)


 Nu-i asa ca sunteti curioase sa vedeti si celelalte unghiute sclipicioase?

Roxana Andronie - http://roxyru.blogspot.ro
Roxy (Beautylicious) - http://roxy-ch.blogspot.ro


Nu in ultimul rand, urez La multi ani tuturor copiilor si celor care se simt inca copii! 
 Eu cred ca o sa ma simt mereu asa :) 
Va pup dragele mele!!

39 comentarii:

Ooooo, daaa! Se vad super! La multi ani! ; )***

Ce frumoase sunt! La multi ani copilu :D Te puupp

Superbeeeeeee. Imi plac foarte mult. Doamne ce unghii lungi si frumoase ai. Pupici

vai ma inebunesti cu unghiile tale superbe si lungi, pupici :)

primul gand care mi-a venit cand am deschis pagina a fost: "Asa unghii lungiiiiii", imi plac mult :D

Imi plac, foarte elegante!

Nicola http://foxxynico.blogspot.com

ooo , mov , cum sa nu-mi placa ? :D
La multi ani !

La multi ani!
EU am ramas cu gura cascata cand ti-am vazut manichiura , e SUPERBA!

La multi ani si tie, hehe :))

Multumesc tare mult >:D<

Oh, Ela :D imi pare rau...ce sa le fac, tre sa se rupa si ele in curand :))

Multumesc, multumesc >:D<

Ma bucur ca-ti plac, la multi ani si tieee :*

Meerci, draga mea :* la multi ani!

Da, da, noua mea iubire :X

Intr-adevar, o iubesc :X

Minunate unghiutele tale!
Pupici

Manichiura e tare...jucausa! :) Oja de la flormar e divina! :X Eu am una verde si cand am aplicat-o am ramas uimita. ;))

ce super sunt. Si eu am oja de la Flormar, ar trebui sa o pun functiune :)
Cum reusesti sa-ti mentii unghiile asa de lungi, sunt dementiale :X

Super dragute si chiar au rezistat foarte bine pe unghiute :*

m-am indragostit, cred ca da, da, da !! De cea flormar! Superba!!!!! Iar inelarul face ca manichiura sa arate foarte bine, nu prea incarcata! Love it!

Ce frumoase sunt! Imi place unghia accent, arata super ^^

E foarte frumoasa manichiura. Ai niste unghii minunate!

Daaa, eu am fost atat de uimita ca nu ma puteam opri din spus "wow" :))

Serioooos? O ai si inca n-ai dat-o pe unghiute? Vaaai, ce mai astepti? La treaba :*
Nici eu nu stiu cum de inca mai rezista asa de lungi, la mana stanga s-au rupt 2 unghiute si a trebuit sa le repar, dar la dreapta n-au nici o problema, sunt si eu uimita :))

Si acum le am si tot la fel sunt, deci rezista foarte bine :)

La asta nu m-am gandit, dar chiar seamana cu o ploaie de stele :)

Eu cu siguranta m-am indragostit de flormar :X:X e prea wow!

Multumesc frumos, ma bucur ca-ti plac :)

Multumesc tare mult! :)

E superba manichiura, imi place mult lacul cu sclipici <3

Trimiteți un comentariu