vineri, 3 mai 2013

Pasteluri - Colaborare de Paste

     Buna, dragele mele! V-ati hotarat ce unghiute veti purta de Pasti?
     Colaborarea de Paste a ajuns la a cincea manichiura care este si ultima. Dupa cum vedeti din titlu, pentru azi am pregatit o manichiura pastelata. Am facut manichiura aseara, dar pozele facute cu blit nu m-au multumit, asa ca azi le-am repetat.


     Am tinut neaparat sa folosesc 4 oje pe care le-am luat de curand si de aceea manichiura mea e atat de colorata. Acum imi pare rau ca trebuie sa o sterg pentru a face loc unui nou model din colaborarea de sambata, cea cu 31 de manichiuri.




  Oje folosite:
- Gabrini nr. 318
- Pacific (Rapsodi) nr. 29
- Classics nr. 210
- Leydi nr. 850





     Celelalte modele pe care le-am pregatit pentru aceasta colaborare le puteti vedea dand click pe fiecare:
- Iarba si floricele
- Iepuras
- Oua de Paste
- Puisori

     Care model a fost preferatul vostru din aceasta colaborare? :)

Nu uitati sa aruncati o privire si celorlaltor manichiuri pastelate:


Va pup!!

16 comentarii:

Ce culori superbe ai folosit! Atat de fresh si delicat modelul. Toate temele realizate de tine mi-au placut. Pup :*

Wow, ce nuante superbe! :x
Foarte frumoasa manichiura!

he ;) ai folosit albastrul care l-ai cumparat atunci, e foarte frumoasa nuanta si cea de la classics e frumoasa , ce sa zic :))
Modelul e asa colorat si armonios, cum ai zis si tu pacat ca trebuie sa il dai jos pentru postarea de maine :)

ce nuante superbe, cea portocalie e adorabila!

Ce culori frumoase! Imi place sclipicelul de deasupra, arata deosebit asa :*

sunt foarte frumos alese culorile. imi place, Carla! :*

Ti-a iesit foarte frumos:) :*

Simpatice de tot! Imi place albastrul acela enorm! :* Carla,vroiam sa te intreb ceva.Azi imi fac si eu manichiura si vroiam sa te intreb...daca ma dau cu lac incolor si pun sclipici pe toata unghia,rezista peste noapte? Sau ar fi mai indicat sa fac doar dimineata asta? ;))

Tu mereu esti o draguta >:D< iti multumesc!

Merci, si mie imi plac tare mult nuantele astea :X

Da, albastrul ala si Classics care nu stiu cine m-a facut sa o vreau, tu stii? ;;)

Eu cand imi fac manichiuri sclipicioase, sunt facute cu lac transparent care are sclipici in el, cred ca doar o data am incercat sa-mi pun sclipici direct...Dar eu ma gandesc ca la cat de greu se da jos de pe unghii, trebuie sa reziste, nu? :D

Da, da, oare de unde sa stii tu? :))

Superbe culorile. Imi place mult ideea si nu cred ca sunt prea colorate deloc. Perfecte pentru primavara!

Ma bucur s-aud asta, multumesc :*

Trimiteți un comentariu