miercuri, 1 mai 2013

Oua de Paste - Colaborare de Paste

     Am ajuns si la a treia manichiura din aceasta colaborare de Paste! :)
     Pentru azi a trebuit sa pregatim un model cu oua de Paste. M-am tot gandit eu ce-as putea sa fac si am ajuns pana la urma la...



     Daca vi se pare prea simplu, puteti sa adaugati doua linii pe fiecare unghiuta...


      Si apoi cate o floricica :)



     Sa va arat si ce m-a inspirat pentru modelul de la inelar, din pacate am uitat sa salvez link-ul :(

     
                Nu uitati sa aruncati o privire si la celelate fete, sunt sigura ca au pregatit ceva frumos!

C.L.M. - http://unghii-pictate.blogspot.ro/

Sper sa va placa modelul de azi! Va pup!! 

30 comentarii:

Ce draguta e manichiura :)

Foarte frumoasa manichiura ta :*

Ce idee geniala! E adorabil modelul de pe degetul inelar. Pup.

ce frumusete de manichiura , o ideie f buna .

Ma bucur mult ca-ti place >:D<

Foarte draguta si finuta manichiura ta, imi place ^_^

Imi plac mult culorile si floricelele sunt foarte vesele!

super! si unghiutele, si ouale din poza :).

Merci, Ana :* ma bucur ca-ti place!

Wow, ce unghii lungi ai. Modelul e super. Culoarea asta o port si eu acum :D

Pupici

shoeper-women.blogspot.com

foarte dragut modelul il ador :)

varianta cu floricele pe toate unghiutele e adorabila!!!!

ce frumos este rozul...mi-ai facut pofta :)

Awww
ce dragute sunt...
cred ca am sa le recreez pentru sarbatori ...
Poti trece si pe la mine :* : http://btl-allysa.blogspot.ro/

Imi place modelul de pe ou,se vede ca e lucrat cu mare atentie. :D Totusi,eu as fi optat pentru o alta culoare la ou...dar e frumos si asa!

Buna, draga mea!

Te-am nominalizat la Versatile Blogger Award :)

Te invit pe blogul meu:

http://missingpieceofmypuzzle.blogspot.ro/2013/05/versatile-blogger-award.html

Frumoase unghiile si modelul!:*

Multumesc mult, Mihaela :*

Ma bucur ca-ti place, eu am zis sa pun toate 3 variantele ;))

Multumesc, m-as bucura sa le vad si la tine :)

Ti-am vizitat si eu blogul, e dragut! Te pup :*

Merci, nu m-am chinuit prea mult la ou, floricica e facuta cu punctator, am mai adaugat liniutele verzi si 2 puncte rosii :D nu-i prea greu.

La ce culoare te-ai gandit pentru ou? :)

Buna :* l-am mai facut acum ceva vreme, dar iti multumesc mult ca te-ai gandit la mine!

Ma bucur ca-ti plac! :*

Trimiteți un comentariu