sâmbătă, 11 mai 2013

17. Tribal print - Colaborare 31 teme de manichiuri

     Bunaaaaa!! Azi avem o noua tema la colaborarea de sambata, se numeste tribal print. Va fi o postare rapida pentru ca sunt pe fuga. Va rog doar sa ignorati bulele de la unghia de la degetul aratator, mi se stricase, era plina de bule...am refacut-o, mi-a iesit mai urat modelul si au aparut din nou bule...
   




     Acum aproape 4 luni am mai facut o manichiura cu model tribal, pentru mai multe poze dati click aici.


     Va rog sa treceti si pe la celelalte bloggerite, sunt sigura ca manichiurile lor o sa va lase cu gura cascata! :)

24 comentarii:

E atat de frumos! Imi place ideea de french + tribal print. Ti-a iesit super bine.

mvai, ce simplu si frumos! nu m-as fi gandit niciodata la ideea asta, ca nu trebuie sa faci linii pe toata unghia sa iasa un model tribal de efect <3

wow! ce frumos este si pare asa de usor (ador lungimea unghiutelor tale) :)

n-am vazut nicio bula :D
imi place manichiura ta, e foarte frumoasa.

Adina
http://frommegwithlove.blogspot.ro/

In sfarsit nu ma mai holbez la monitor sa vad bulele :D
Mie imi place foarte mult cu bule sau fara e simplu se de efect .

Imi place foarte mult :* e asa frumoasa , ehhh si nu bagam noi in seama bulele :*

Dupa parerea mea,unghiutele de astazi (mai precis,ieri ;)) ) sunt mult mai interesante decat cele facute in urma cu 4 luni.Cat despre oja...nu se observa nimic. ;)

nu credeam ca o manichiura tribal print poate fi atat de finuta cum ti-a iesit tie aici :) super.

Sunt chiar frumoase si bulele nu prea se observa, cel putin nu in poze :D

E foarte frumos modelul :)

sunt frumoase, imi plac..mai ales ca sunt asa lungi <3

Ce frumoase unghii ai, iar modelul pe care l-ai facut arata superb :)

Multumesc, ma bucur ca-ti place :)

Sunt minunate!

Nicola http://foxxynico.blogspot.ro/

Imi place modelul creat de tine. Ce frumoase unghiute ai si aici ma refer la forma. Vreau si eu degete lungi si frumoase. :)
Pupici!

Buna Carla :D ! Te-am nominalizat pentru un TAG pe blog-ul meu : http://didiibeauty.blogspot.ro/2013/05/my-perfect-imperfections-tag.html . :)

Multumesc muuult :* cred ca nu vor mai fi frumoase pentru mult timp, incep sa mi se rupa 2 unghiute la mana dreapta :D

Heeei >:D< multumesc muuult :* nu stiam ca ai un blog, de ce n-ai zis nimic??

mwaaa:D ce mistoace sunt:D mai ales a doua varianta <3

ce oja ai folosit ca baza? de cand caut o nuanta care sa se potriveasca nuantei pielii am innebunit :((

Trimiteți un comentariu