vineri, 5 aprilie 2013

Oje noi in colectia mea!

     Eu si Catalina ne mai facem din cand in cand cate o surpriza, dar ia sa vedeti cu ce m-a fericit de data asta:


     Ok, stiu...titlul nu e prea bun, din ce puteti vedea, Catalina mi-a trimis o gramda de chestii, nu doar oje. Acum am si primul meu gel de dus Avon Senses (Sparkling Celebrate me) care miroase a prajitura cu mere sau cel putin asa i se pare nasului meu :)) M-am bucurat sa primesc un gel de dus, dar m-am gandit repede apoi ca mai sunt cateva geluri de dus pe care tot mi le doresc de cateva luni, dar trebuie sa astept sa mai consum...de aceea un nou gel de dus face asteptarea mai lunga si asta nu-i bine ;)) Cel pe care mi-l doresc e tot de la Avon, Garden of Eden.


     Imi mai doresc si unu care e intr-o sticla verde, dar tot uit cum se cheama. Si ar mai fi si unu cu lavanda pe lista, pffuuu...mai bine nu mai zic :))
     Si reintorcandu-ma la subiectul postarii, ojele...ia sa vedeti:


    Le luam pe rand, da? Incepem cu acestea 4, v-am scris si numarul pe ele in caz ca doriti sa le cautati.

un strat

     Asa arata intr-un singur strat, dupa cum vedeti au o acoperire buna, dar am mai aplicat un strat ca sa vad diferenta:

doua straturi


doua straturi...poza cu blit
      Cand le-am vazut in sticlute, cele care imi placeau cel mai mult erau cea verde si cea mov, dar de cum le-am vazut pe unghiute, n-am mai avut preferate. Imi plac toate la fel de mult si nu o spun doar asa ca sa ma aflu in treaba, pur si simplu n-as putea sa ma decid care e mai frumoasa. Mai bine trec la urmatoarele 4:


     Prima este mata, ia sa vedem cum arata intr-un singur strat:

un singur strat
     Cand am aplicat oja mata, exclamasem un "wow"! Asa de frumos sclipea, dar pana sa apuc sa fac o poza...s-a uscat, devenind mata asa cum vedeti in poza.



      Am mai aplicat un strat si iar am facut "woooowww"...dar tot s-a uscat pana sa fac poza :)) Ei...si m-am enervat si am zis ca aplic top coat:





     O fi ea frumoasa asa mata, dar eu cu siguranta as purta-o cu top coat. Arata superb sclipicelul din ea, nu-i asa? 
     Ar mai fi o oja pe care nu v-am aratat-o in aceasta postare. E vorba de cea albastra Gabrini M 06 pe care am folosit-o la ultima machiura, o puteti vedea aici.


  Si daca eu tot nu sunt in stare sa spun care oja imi place mai mult, poate ma ajutati voi. 
Pe care v-ar placea sa o vedeti intr-un model prima data?


58 comentarii:

sa folosesti cu placere toate ojele! Catalina alege meru nuante superbe! Ador nuanta M04 Gabrini ♥
Gelul de dus de la avon chiar ti-l recomand, mie mi-a placut siper mult!

Mwahaha:X deci postarea asta o pregateai tu:X Sa le folosesti sanatoasa:D imi plac foarte mult:X

Sa le folosesti cu placere.
Catalina este noua zana a surprizelor din cate observ eu. ;))
Pupici

Sa le folosesti cu mare drag! Te pup! Stii ca-mi esti draga,nu-i asa?

Sa le folosesti cu drag !:*
M and M

Sa le folosesti cu placere !
Eu vreau 355 si nu o gasesc :(
Superba :*

Foarte frumoase sa le folosesti cu spor ;)

Superbe culori!!!<3
Spor la treaba:p

Imi plac toate. Sa te bucuri de ele. Cea de pe degetul inelar, e preferata mea.

sa le folosesti toate produsele cu placere, imi plac toate ojele dar cred ca mi-ar placea oja verde de la Gabrini M04 sau M05 intr-un model :)

Frumos cadouas ai primit :) Foarte buna ideea de cadorisire reciproca <3 La capitolul gel de dus: eu pot avea 100 in baie ca pe toate le incep:)) Nu ma pot abtine nu stiu de ce...am o groaza de geluri de dus in baie dar niciunul nu e intreg deoarece zapacita de mine aspira la diversitate:))) Iubesc gelurile de dus, nu pot spune de vreunul ca nu miroase bine (asta probabil fiindca nu am primit sau cumparat unul cu aroma naspa) tocmai de aceea imi place sa le tot incep, sa le tot incerc...intr-o zi sa ma imbaiez cu unul, intr-o zi cu altul:)) Cat despre oje: imi plac nuantele la nebunie! Imi plac nuantele vesele pe unghii, am si eu o groaza de oje in toate nuantele curcubeului:)))

Inca n-am incercat gelul de dus, dar o voi face in seara asta :)

Da, Catuta >:D< si tu imi esti draga!! :*

Sunt toate foarte frumoasa, insa cea roz, cea mint si cea mov, sunt preferatele mele...dar toate imi plac sincer!nu m-as putea hotara care e mai simpatica :D
Te pup!

Aiaiai, ce frumoase sunt toate <3 Ai dreptate, cea mata arata mai bine cu top coat :D Cred ca gelul de dus verde e Spirit, preferatul meu de la Avon :D

Sa te buucuri de ele! Cea de la Gabrini imi place mult!

Preferata mea e....toate :))))

Daaa, M 05 mi-a placut din prima secunda :X:X

Eu nu am prea multe geluri de dus, dar desigur ca-s incepute toate :)) nu vad de ce le-as tine neincercate :D

La capitolul oje, treaba e mai serioasa :)) Mi se pare ca am putine si habar n-am de ce, dar mi-a perit pofta de cumparat oje in ultima vreme...trebuie neaparat sa recuperez, mai ales ca a venit primavara si...e nevoie de nuante noi, nu? :))

De acord cu tine, nici eu nu pot sa aleg doar una ;))

Daaa, e absolut superba cu top coat :X
Hmmm...da, cred ca Spirit se cheama :D parca am impresia ca l-am vazut si pe la tine, dar tot ii uitasem numele :))

Multumesc mult, Dara :* Care anume iti place pentru ca is cam toate Gabrini :D

Vai ce de minunatii..sunt pur si simplue superbe ojele...niste nuante asa de faine si au o acoperire asa de buna si mi-a placut cum tot wow sclipirea si nu am suprins s.a. si arata foarte bine cu topcoat :)) si eu am multe geluri de dus, dar le folosesc prin rotire

Da scuze, cea mov mata. Am uitat sa scriu si mat :).

cea verde o am si eu si e verdele meu preferat ever <3
sa le folosesti cu mare placere si sa ne arati cat mai multe manichiuri :x

306 si 339 sunt preferatele mele :) sa le folosesti cu placere si sa ne incanti cu mani frumoase realizate cu ele! :*

http://missingpieceofmypuzzle.blogspot.ro/

Sa le folosesti sanatoasa :* ! Chiar sunt foarte frumoase ojele,cat despre gelul de dus...am avut si eu si imi venea sa le mananc la cat de bine miroseau :)). As vrea sa vad o manichiura cu ojele : Gabrini Matte M06 si Rapsodi 339 . :* puuup !

Si mie imi place aia, dar cu top coat :)

Hehe :) chiar sunt nite minunatii, merci :*

Daa, am vazut-o la tine :) ce crezi ca am scapat-o? :))

Multumesc frumos, acum doar ideile de modele mai lipsesc :))

Multumesc :* desigur ca voi face un model si cu ele, daca ai idei, stii ca le astept cu mare drag, nu? ;;)

Sa le folosesti cu mare drag.Pupicei

Multumesc frumos, Madalina :* te pup si eu!

Imi place Gabrini M 04 :X:X:X
Esti o norocoasa , ai numai oje superbe:x

Wow, ce nunante frumoase :x Rozul barbie si mint-ul sunt superbe! :D

Ce frumoase sunt ojele, dar ce unghii frumoase ai tu!

wooow ce nuante superbe <3, uite asa ma pui sa dau bani iar pe oje :-< nu ca as fi la ''dieta'' :))

Orice model care sa-ti mai alunge gandul de la zilele astea posomorate de "primavara " :(.

ce frumoase sunt toate culorile :)

Imi pare rau, sa mai cauti :* sper sa ai mai mult noroc!

Multumesc frumos, Lorena >:D< chiar ma simt norocoasa sa am o prietena asa minunata

Merci :) rozul e si mai roz decat se vede in poze :))

Daa...tot urmarind diverse bloguri, mi-a inceput si nebunia gelurilor de dus :)) Am mirosit Garden of Eden in catalog :X:X il ador, abia astept sa termin gelurile pe care le am acum.
Chiar azi am facut un model cu Rapsodi, sper sa-ti placa :* tu ce mai faci? Nu mi-ai mai povestit ce unghiute ti-ai facut...

Multumesc frumos, Camelia :*

Eu? N-am facut nimic :))

Multumesc frumos :* si...bine ai venit pe blog >:D<

foarte frumos din partea ei! :)
sa le folosesti cu placere pe toate!
nuantele ojelor sunt super, cea verde imi place cel mai mult, normal,doar e culoarea mea preferata, ce mai:))
super! :*
pup

Trimiteți un comentariu