sâmbătă, 20 aprilie 2013

14. Delicate print - Colaborare 31 teme de manichiuri

      Azi, zi de sambata, numai "buna" de mers la scoala...M-am bucurat un pic atunci cand am aflat ca vom avea o mini vacanta de Pasti, dar cand am aflat ca trebuie sa venim sambata la scoala ca sa recuperam zilele de 2 si 3 mai...mda, inteligenta treaba, n-am ce zice...
     Am ajuns si eu acasa pe la ora 14:30, am facut ce am facut si m-a luat un somn...i-am tinut companie paturicii mele vreo 2 ore. Apoi m-am apucat de pierdut vremea, n-aveam niciun chef de facut unghii. Intr-un final m-am apucat de pictat. Aveam o idee de model, ceva cu un trandafir. Ei bine, florile nu sunt punctul meu forte, iar trandafiri n-am mai facut niciodata. Asa ca nu va spun ce a iesit, nici n-am facut poza. Si cum dupa un esec trebuie neaparat sa mai apara altul, am zis sa stampilez un model. Da...mi-am luat o stampiluta pe care am dat sub 10 lei si nu stiu de ce mi-am imaginat eu ca as putea sa fac ceva cu ea. Dezastru total, nici macar pe stampila nu vrea sa se imprime tot modelul, d-apoi pe unghie. Ma rog, poate nu stiu eu s-o folosesc...nu mai conteaza. Dupa aia am mai incercat un model si mai catastrofal. La asta i-am facut poza, dar e mai bine sa nu va arat :D
     Si eram eu suparata ca nu mi s-a mai intamplat asa ceva. Sa-mi fac de atatea ori unghiile si sa nu iasa nimic bun. Am inceput sa bat lumea din casa la cap. "Ce model delicat pot sa fac eu?"...ca asa se numeste tema colaborarii de azi. Ei bine, in gluma (sau nu) mi s-a spus "Fa un flic de Delikat". Ei bine, asta a fost! Mi s-a luminat fata ca si cum as fi auzit cea mai geniala idee! :)) Am inceput sa ma gandesc "Oare ce vor zice fetele? N-are nicio treaba cu tema colaborarii...o fi el Delikat, dar totusi :)) Si cum pot sa aflu ce vor zice daca nu incerc? Decat sa le arat un model hidos, mai bine sa le distrez putin". Zis si facut! Mi-am cautat plicul de Delikat pe google (ca eu n-am asa ceva prin casa - noi incercam sa mancam mai sanatos)....si am inceput sa aplic oja rosie. Stau si imi analizez unghia si realizez ca n-ar incapea tot scrisul, asa ca am hotarat sa fac modelul pe doua unghii. Ce a iesit? Iata:


     Aplicam top coat si nebunia e gata :D



      Pentru a vedea niste modele mai normale care sa si aiba legatura cu tema colaborarii, va rog sa le faceti o vizita colegelor mele:

53 comentarii:

:)))prea tare ai fost inspirata!! <3 imi plac

:)) Ce haioasa e manichiura :))

:)) vaaai, nu reuseam sa descifrez.

cat de tare ti-a iesit! Nu e delicat print, dar e bestial :D

Ce faza tare!!!!!! Super! Kisses, G

:)))))))))))) esti cu capul :))) in sensul bun

Ingenioasa tare manichiura, imi place foarte mult! Si chiar mi se pare ca ti-a iesit super bine. E chestie de migala, nu gluma. ;)) La cat mai multe! Pupici!

Ma doare capul de mor la ora asta si am si tensiunea mare, insa iti jur ca m-a umflat rasul si m-am binedispus instant. Este geniala si cat se poate de originala manichiura ta, felicitari din tot sufletul.
Te pup :*

Foarte tare, ce sa zic =))))

geniala ideea :))) felicitari.

Ha, ha, ha mortala ideea ta. ;))
Pupici

hiihhih... :)))) foarte tare
imi place cum ti-a iesit . ai facut ceva mai special.. :D
pupici!

Asta chiar e f tare ! Foarte haioasa manichiura ! Pupici !

Ideea e...GENIALA:)) si rezultatul imi place la nebunie!!!

ai nota 10 pentru originalitate! :))) super super tare!

Foarte originala! :)))) Te felicit,au iesit chiar bine! :D

Ce nebuna esti :-D
Super ideea !!!!!

m-ai dat pe spate:D hihihiihi:D me gustaa:x kiss:X

:)) Ce haios e , si nu hidos ,e chiar dragut , unde mai pui ca ma facut sa zambesc imedait.

Ce bine ti-a iesit! Originala ideea :)
Te-am nominalizat pentru Versatile Blogger Award
http://dianabeautymix.blogspot.ro/2013/04/versatile-blogger-award.html

Pupici

Cand n-ai talent la pictat flori...uite ce iese :)))

ma bucur ca-ti place :))

Prefer manichiurile mai migaloase, decat pictatul unor trandafiri...nu-mi ies deloc :)) poate daca viitoare va fi mai bine :D

Awww, ce ma bucur ca te-am inveselit >:D< te pup!!

Eiii, nici chiar asa :)) multumesc oricum >:D<

Merci ;))Ce sa fac daca nu ma pricep la trandafiri? Ma apuc de pictat pliculete de Delikat :))

:))) ma bucur ca-ti place ideea mea!

Ce bine ca te-am facut sa zambesti :* ma bucur!

Trimiteți un comentariu