vineri, 15 martie 2013

Surprize, surprize

    ...dar fara Andreea Marin :))


    Saptamana trecuta am avut parte de doua surprize. Le voi lua in ordine. V-am mai spus ca am participat la un concurs, iar manichiura pe care am facut-o mi-a adus noroc si am castigat pentru prima data la un concurs. Va dati seama ce bucuroasa eram!


     Mi-am dorit sa va arat si o manichiura cu ojele pe care le-am primit, darma credeti ca nu am avut timp deloc? :( Imi place tare mult cum miroase lotiunea de corp. N-am folosit niciodata lotiune de corp pana sa-mi iau setul cu rodie si mango de la Avon (lotiune de corp, gel de dus, spray de corp). Cand am primit premiul si am vazut lotiunea Balea cu smochine si ciocolata, v-am spus ca mi-a placut din prima mirosul. De aceea am zis sa incerc sa ma dau pe corp, m-am dat doar pe picioare, dar m-am simtit un pic cam lipicioasa pana a intrat in piele si chiar si dupa am avut o senzatie mai ciudata. Am hotarat sa ma dau doar pe calcaie, ca acolo am uneori pielea uscata. Am mai primit o crema de maini cu musetel, 4 oje, un punctator, betisoare pentru cuticule si abtibilduri pentru unghii. Saptamana viitoare promit sa va arat macar una din oje pe unghiute.

     Si trecand la cealalta surpriza, cred ca ati vazut prima poza. Intrand ca de obicei pe blogul From Meg with Love, am facut ochii cat cepele cand mi-am zarit numele intr-o postare. Citind, am aflat ca draguta Adina vrea sa faca fericita o cititoare. Am fost foarte surprinsa, nici acum nu realizez de ce m-a ales pe mine, dar ii multumesc mult! De cum am deschis pachetul m-a invaluit un miros tare placut. Am scos surpriza impachetata intr-o hartie roz (care cred ca e parfumata, de la ea venea acel miros frumos) si legata frumos asa cum vedeti si in poza. Deci observati si voi cat de atenta e Adina la detalii, m-am straduit sa desfac hartia, pe care o pastrez pentru ca zau, miroase tare frumos :)) si...uitati ce am gasit:

 
     Multe bunatati! S-a nimerit sa mai primesc o lotiune de corp, dar trecand mai departe, am gasit o oja mata gri, o cremuta de fata Yves Rocher, pliculete de ceai Seri Songket pe care sa-mi fie rusine ca inca nu le-am incercat, dar imediat ce termin postarea pun sa fac un ceai, poate ma ajutati voi sa-l aleg pe care sa-l incerc prima data, deci lime and ginger sau lychee with rose?
     Am mai primit si un cubulet efervescent pentru baie, 2 ciocolatele, dar una n-a mai apucat sa apara in poza ha ha si...un martisooor, tare dragut, insotit de cuvinte frumoase:




       Am avut parte de doua surprize tare frumoase, multumesc Adina si Maria-Emanuela! Va pup si nu uitati ca maine va voi arata o noua manichiura pentru colaborarea celor 31 teme de manichiuri.

19 comentarii:

Ce dragut! <3
Sa te bucuri de ele draga mea!
Pupici

foarte frumos , si sa le foloseti la maxim produsele .

Foarte frumoase cadourile, sa le folosesti cu mare drag!

Deci felicitaaaari! Ce bine arata toate:x! Te puuup:*

Ce frumos. norocoaso ... sa te bucuri de ele

felicitari Carla sa le folosesti cu placere :)

Felicitari! Sa le folosesti cu drag pe toate si sa ne arati modele realizate cu ele cu ojele castigate. Pupici

Felicitari Carla >:D< , le meriti ! :*

Daa, chiar arata :* pupici!

Da, da, da, normal ca o sa va arat!

tocmai mannac smochine, apropo de lotiunile tale :)))


sa le folosesti cu placere. incearca sa te dai cu lotiunea dupa ce folosesti un scrub, ar trebui sa intre mai usor in piele.

Asa voi face, multumesc de sfat :*

;)) trb sa vorbesc cu Adina si-ti puneam cealalta lotiune eu :)) :D

Trimiteți un comentariu