sâmbătă, 9 martie 2013

8. Animal Print - Colaborare 31 de manichiuri (mic tutorial)

      Va spuneam aseara ca de curand mi-am rupt o unghiuta si am fost nevoita sa le tai pe toate, asa ca azi veti vedea unghiutele mele scurte, dar cu un model de care m-am indragostit! Voi stiti ca in fiecare sambata avem cate o noua tema din colaborarea celor 31 de manichiuri. Tema de azi se numeste animal print. Nu va spun de cand imi doresc sa incerc acest model si cred ca daca nu era colaborarea aceasta mai dura mult si bine pana sa-l fac :)) Am ales varianta clasica, dar sper sa va placa si voua la fel de mult cat imi place mie!


      Am facut si cateva poze din timpul realizarii modelului, dar va spun ca e super usor de facut. Ma gandesc sa repet aceasta manichiura si sa fac si un tutorial video, v-ar placea? :D
      Tot ce aveti de facut e sa puneti niste...pete maronii, iar apoi cu negru sa le inconjurati, dar nu complet....nu prea stiu cum sa ma exprim, mai bine las pozele sa vorbeasca:




   
     Tot ce ramane de facut e sa aplicati un strat de top coat si e gata manichiura! Acum am o mare dilema. Pentru luni imi doream sa-mi fac alta manichiura, dar nu ma pot indura sa o sterg pe asta...voi ce ziceti sa fac? :))



     Eu sunt curioasa sa vad ce manichiuri au pregatit celelalte fete, asa ca va invit si pe voi sa aruncati o privire:

Roxy (Beautylicious) - http://roxy-ch.blogspot.ro

53 comentarii:

Foarte frumoasa :) eu zic sa nu o stergi ;) si eu prima data am realizat acest model tot la o colaborare si tot pe varianta clasica am mers si chiar nu credeam ca o sa imi placa atat de mult :) de asta de data am mers pe culori mai puternice :)

http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

They are pretty.Thanks For Sharing This Websites With hope I'll some Great stylish art there For Myself.

Murano Glass

foarte draguta imi place, eu zic sa nu o stergi arata prea bine , si mie mi se intampla sa-mi plac un model foarte mult si sa doresc sa-l pastrez mai multe zile :)

frumos :) nu le sterge :(
mutumim pt tutorial :D

foarte cute unghiutele tale, chiar daca sunt scurte,arata foarte bine, iar culoriile ma binedispun :D

Da, imi place extrem de mult. E frumos modelul aceasta. Insa intrebarea mea e: ce model ai vrea sa realizezi pt luni? Si iti spun pe urma daca sa o stergi pe aceasta sau nu :P Pupici.

Ti-a iesit super modelul . Daca le stergi sunt sigura ca o sa vi cu un model la fel de frumos sau chiar si mai reusit .:*

Las-o pe asta, e draguta rau :x
Si wow, ce degetele lungi ai, e prima data cand observ :))

frumoase :*

mayadumitrescu.blogspot.com

Sunt prea frumoase ca sa le stergi :)

http://missingpieceofmypuzzle.blogspot.ro/

Foarte frumoasa manichiura ta :)

ce frumos ti-au iesit. mie genul asta de animal print mi se pare ca arata genial pe unghiile mai scurte.


vai, cat m-am chinuit eu sa fac conturul ala inchis :(( nu mi-a iesit sub nicio forma.

Dragute! :) Ce manichiura sa faci? Hmmm...greu de ales. Poate niste mamarute care misuna prin iarba? ^^

sssssssuper :X:X:X:X imi place mai ales ca ai si explicat cum se face:D

Foarte frumoasee! Pupicei!

Foarte frumos ti-a iesit si imi place mult noua forma a unghiutelor. :D
Pupici

Like, like, like! Mie nu-mi iese acest model!

Nu le-am sters :) o sa le port macar pana marti :*

Multumesc :* n-am sters-o!

Multumesc mult :* le voi purta macar pana marti :) Ma gandeam sa fac un tutorial video, cred ca ar fi mai de folos :D

Merci :* imi plac si mie chiar daca sunt scurte, doar tot ale mele sunt :))

Ma bucur ca-ti place :* il voi purta si saptamana viitoare vreo 2 zile :)

Multumesc mult, esti tare draguta :* pana la urma am pastrat modelul :)

Multumesc >:D< nu le-am sters

Multumesc mult, Claudia :)

Mai exerseaza, cu siguranta iti va iesi :* acum chiar ma bucur ca am unghiutele scurte, daca ar fi fost lungi parca n-ar fi aratat asa de dragut modelul :)

Am pastrat modelul asta, deci voi face altceva marti, cred :) te pup si multumesc de idee, poate voi incerca si buburuze :*

Hihi, ma bucur :) sunt mai rotunjite acum :D

Da? Multumesc mult >:D<

Multumesc mult, Aurelia :* te mai astept pe aici >:D< pupici!

Ma bucur ca-ti place :* incearca sa-l faci cu alte culori :)

ti-au iesit super frumoase :*

Multumesc mult, Carmen :*

Mie imi plac unghiutele tale si asa scurte ^^ modelul ti-a iesit foarte dragut si simpatic :)

Ma bucur ca-ti plac, Roxy :* te pup!

Modelul este tare simpatic. Si-mi plac si unghiutele tale asa mai scurte. Pupici.

Multumesc, ma bucur mult >:D<

Cu toate ca imi doresc, inca nu l-am incercat. pretty!

Si mie mi-a luat ceva pana sa-l incerc, dar...a fost tare usor de facut :)

Trimiteți un comentariu