joi, 21 februarie 2013

Cracked grunge (manichiura cu oja crapacioasa)


      Azi va voi arata o manichiura pentru o noua colaborare care se numeste 10 ZILE DE NAIL ART. Primele 3 zile le-am ratat, dar cea de-a patra zi este Cracked grunge. Manichiura pe care o veti vedea am purtat-o anul trecut, in luna iunie. Saptamana aceasta e cam plina...de aceea nu am avut timp sa pregatesc o noua manichiura, deci sper sa nu va suparati...acestea sunt unghiutele mele de anul trecut, lungi, nu-i asa? ;))


     Imi achizitionasem o oja crackle neagra si gandul meu era la un leopard, de aceea am ales sa o combin cu o oja portocalie. Mai am o oja crackle alba, dar nu-mi place deloc, arata ca si cum m-as fi dat cu var pe unghii sau ceva de genu :)) Nici pe cea neagra nu am folosit-o decat o data pentru ca m-a apucat febra modelelor cu acrilice, hihiihi!


   
  Voua va plac ojele crackle? Daca da, va invit sa treceti si pe la Mikaella si Katy sa vedeti ce unghiute au pregatit:

 Mikaella - http://beautybymikaella.blogspot.ro                         
 Katy - http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    Va pup, dragele mele!

1 comentarii:

Ma bucur ca-ti place :) dar parca ar fi aratat mai bine pe niste unghiute mai scurte, nu? :D

Trimiteți un comentariu