luni, 11 februarie 2013

Cateva chestii dulci (iaurtel si fursecuri)

     Ma gandeam sa incep aceasta saptamana cu o postare dulce. Acum vreo doua saptamani v-am spus ca mi-am cumparat in iaurt Muller cu stracciatella si mi-a placut, de aceea am zis sa mai iau si alte iaurturi pe care inca nu le-am incercat.


      Prima data le-am incercat pe acestea doua. Primul e cu cafea, a fost bun, se simte un gust de cafea placut, dar...daca ideea de iaurt cu cafea mi se parea interesanta, in realitate parca nu m-a dat pe spate. Nu stiu cum sa zic...e bun, dar nu l-as mai lua (cel putin nu acum), asta din cauza faptului ca nu prea mananc iaurt si atunci cand o fac, prefer sa mananc unul care imi place foarte mult.
      Al doilea este cu alune la care i-am facut si o poza ca sa-i vedeti culoarea. Dar sa va spun despre gust, nu? Ei bine, gustul e unul aparte, mie mi-a placut la nebunie si daca as fi intrebata acum care e iaurtul meu preferat, cu siguranta m-as gandi la acesta :) E super, super bun (acum cand ma gandesc la el imi fac pofta singura :)) )


     Dupa cateva zile, trecand pe la raionul cu iaurturi, am ales inca unul, cu mere si kiwi. Mi-a placut gustul lui si mi s-a parut amuzant ca, pe langa bucatele de fructe, avea prin el chiar si seminte de kiwi :)) Culoarea lui este un verzui deschis, dar nu se observa in poza din cauza blitului.


     Si ultimele chestii dulci pe care vi le arat azi sunt niste fursecuri. De o luna tot spun ca le fac, dar uite ca aseara a dat Domnu' sa se intample "minunea". Reteta o puteti gasi la Gold and Siver Sparkles, doar ca eu am folosit doar ciocolata. Am tot intrebat de fulgi de ciocolata pe la Auchan, dar nu aveau, asa ca am zis ca fac doar cu ciocolata, ca daca mai amanam ca sa caut fulgii, sigur faceam fursecuri pe la Craciun, nu mai repede.
     Am razuit cam o ciocolata si jumatate:


      Iar rezultatul final este acesta, prima tura s-a cam ars putin, dar incercati sa nu bagati de seama :)) Ideea e ca sunt delicioase! Doua dintre ele le-am facut in forma de inimioara, hihihi:


      In speranta ca nu v-am plictisit cu aceasta postare, va pup si va doresc o saptamana frumoasa!

20 comentarii:

Iar ma chinui cu postarile astea delicioase! Asa as manca niste fursecuri cu ciocolataa <3

Paaai, daca ai ingredientele necesare in casa, poti sa-ti faci, nu dureaza prea mult :*

Vreau si eu un iaurt cu alune, vreau, vreau :X fursecurile arata senzational (am postat de pe FB si pe blog poza), nici eu nu am gasit fulgi de ciocolata (exista unii prin Mega, dar seamana cu ciocolata rasa si mai costa si vreo 4 lei, nu merita), am fost in mai multe supermarket-uri si nimic :( A doua oara i-am facut si eu cu ciocolata rasa si mi s-au ars si mie putin, cred ca din cauza ciocolatei care s-a dus fund :))

eu ador iaureturile cu fructe si in general cu cirese sau visine. Cel cu ceafea nu l+as incerca niciodata! Nu imi place cafeaua. Pe cel cu kiwi sigur l-as indragi.
Seara cand ajung de la servici nu imi vine sa fac prajituri, dar in weekend poate le incerc, cu toate ca as face niste briose, nu am mai facut de mult.

Woooooaaaw, ce faine ti-au iesit fursecurile. Acum m-ai facut curioasa cu iaurtul cu alune, am incercat multe sortimente de la Muller si le ador insa pe asta nu-l stiam :D

Buna! :*Te-am nominalizat la Liebster award :)
Daca accepti nominalizarea te rog sa intri pe blogul meu ca sa vezi care sunt regulile :)
www.sparkleandlove.wordpress.com

OMG Carlaaa!!!! :O :O Deci tu esti clona mea!Si eu am mancat de la Muler iaurtul cu nuci,si chiar ieri i-am zis mamei ca cel mai bun e asta. :) Are gust de Finetti de alune,sigur miercuri mai imi iau unul! Si l-am gustat si pe cel de kiwi,e bun si acela.Totusi,daca incerci de kiwi iti recomand iaurtul Froppo.Personal imi place mai mult. :*

Yumm, yummm. Si eu am incercat fursecurile si sunt delicoase. :)
Pupici

Multumesc :* reteta ta e super si abia astept sa mai fac :) Legat de fulgi, nici n-o sa-i mai caut :)) a iesit foarte bun si fara ei!

Brioseeee? Yummmy :) de astea nu am incercat acasa!

Hihi, ma bucur ca ti-a fost utila postarea :* eu chiar azi mi-am mai luat unul cu alune, ma duc dupa el la frigider :))

Iaurtelul cu alune e aici langa mine cand iti scriu :)) mi-am luat azi unul pentru ca aseara imi faceam pofta singura atunci cand am scris postarea :)) se pare ca avem preferinte la fel, e chiar super iaurtul asta :X deci suntem surioare? :)) Apropo, as fi tare bucuroasa sa vorbim mai des, asta daca ti-ar face si tie placere. Daca doresti si tu, atunci trimite-mi un mail la sunafterstorm.blog@gmail.com si mai departe vedem noi ;))
Te puuup :*:*

Daa, am vazut fursecurile tale, arata super bine :X

Te-am nominalizat la Liebster Award :* http://anytagyosmakeup.blogspot.ro/2013/02/liebster-award-d.html

eu ador iaurtul cu straciatella!

Daa, e bun :) am scris intr-o postare si despre el.

Trimiteți un comentariu