sâmbătă, 2 februarie 2013

3. Inspired by a color - Colaborare 31 teme de manichiuri

     Azi fiind sambata, continuam seria celor 31 de manichiuri cu cea de-a treia tema, si anume: Inspired by a color. Si ce culoare am ales? Turcoaz, desigur! In postarea de aici va spuneam ca am incercat o noua oja pe care o aveam de ceva vreme in colectie. Deci e vorba de aceeasi oja turcoaz pe care am folosit-o la modelul tribal si care a fost realizata chiar atunci cand am pregatit si acel model, daduse inspiratia in mine si am avut chef de facut mai multe manichiuri :))



      Ojele folosite: Leydi nr. 826 (pe care am primit-o de la scumpa mea Catalina) si Gabrini nr. 387:
 
   
     Am aplicat base coat, apoi oja Gabrini in doua straturi. Apoi am luat o pensula subtire si am creat diverse liniute, mai subtiri, mai groase, verticale, oblice si chiar si un "T" la degetul mijlociu :))





      Iar acum sunt foarte curioasa sa vad ce culori au ales celelalte fete si desigur, ce modele au creat :)

Georgia - http://giamakeup.blogspot.ro/
    

48 comentarii:

imi place mult combinatia aleasa

Vai ma omori, nuanta de la Gabrini e superba! Foarte frumoasa combinatia! :*

Merg surprinzator de bine nuantele impreuna! imi place :*

imi place foarte mult cum a iesit modelul pe unghia degetului mic.. :)
pupici!

cat de bine arata auriul in combinatie cu verdele imi place :)

Foarte frumoasa combinatia, cel mai mult imi place modelul de pe degetul mic:) imi place mult nuanta de la Leydi, eu am un roz de la ei;)

http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

ce nuante frumoase se gasesc la Gabrini! cred ca voi deveni fana :).

ador combinatia asta de culori <3


Va invit la primul meu Giveaway! ♥
http://blackeyedstyle.blogspot.ro/2013/02/my-first-giveaway.html

Foarte reusita combinatia si modelul! Turcoazul mi-a furat ochii! Si eu am in minte un model in care sa folosesc turcoaz+oja aurie. :*

Ce frumoasa e combinatia de culori folosita! Pupici! :*

Foarte draguta combinatia ta. :)
Pupici

Frumoasa combinatia! Si frumoase manichiurile din colaborarea asta :)

http://missingpieceofmypuzzle.blogspot.ro/

Hihihi, de asta ma mir si eu cum am putut sa nu o folosesc :))

Da, da, da :* multumesc!

Hihi, liniute oblice ;)) merci!! :*

Daa, chiar merg foarte bine impreuna :)

Hihi ;)) sunt curioasa sa vad ce nuante o sa-ti iei :*

Multumesc frumos, Raluca! :*

Merci mult, Maria :* te pup!

Supeeer, abia astept modelul tau :*

Multumesc frumos, Raluca :* eu sunt innebunita dupa turcoaz :X

superba nuanta de baza, iar combinatia e reusita, imi place cel mai mult modelul degetului mic :D

Vaai, cat e de draguta oja aurie =p~

Daa, ai dreptate, toate fetele au creat niste modele superbe! :X

Ihi, am vazut ca ai si tu liniute oblice :*

Daaa, e foarte frumusica :) si cat de bine merge cu turcoaaz :X

sunt superbe, combinatia imi place mult

pupici :*

Ce frumoasa combinatie de culori, iar modelul arata superb :* Am si eu o oja asemanatoare cu a ta (cea de la Gabrini), insa de la Rimmel London si o folosesc foarte des. Mi se pare ca arata tare bine pe unghii :)

I will definitely try this one! This is just gorgeus! I love your photos! So artistic, detailed and clear! I really enjoyed my blog walk through your blog :) I just followed you on GFC and looking forward to more posts from you :) Hope you can come by my blog for a visit and maybe follow me too? Thank you and more power to you!

XOXO

www.MusingsofaMakeupMaven.com>

Super combinatie :x Eu am dezvoltat o adevarata obsesie pentru ojele Gabrini, mi se par foarte bune si ieftine si au si o multime de culor :D te pup :*

Multumesc frumos :* stiu oja ta, e foarte frumoasa :)

Da, ai mare dreptate, la un asa pret chiar sunt extraordinare :)

Multumesc frumos, Ancutza :)

Oh, you are so sweet >:D< thank you so much!

combinatie frumoasaa <3 place ,3 place <3 pupicel

Hihihi, merci, merci :* te puup!

Foarte frumos modelul,este simpu si foarte frumos,iar ojele imi plac la nebunie,mai ales cea de la Leydi :-*

Ti-am acordat un Liebster award :*

http://roxy-ch.blogspot.ro/2013/02/i-got-liebster-award.html

Multumesc mult, Madalina! Te pup :*

Oooo, merci tare mult :X e primul!

Arata super bine!
XOXO
Adrielle
http://dailyfashiondream.blogspot.com

Multumesc frumos, Adrielle!

Trimiteți un comentariu