sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Manichiura argintie

     Buna! Azi am fost putin in oras si mi-am luat 2 oje, desi trebuia sa cumpar altceva. Sa va arat ojele, e vorba de Medusa nr. 96 si o oja neagra orkide cu pensula subtire pentru facut modele:


      Pana acum faceam toate modelele cu acrilice, rar cu oja. Am luat-o pe aceasta pentru a face cu ea modele mai usoare, cand voi avea nevoie doar de negru.
      Oja Medusa imi place foarte mult. Se aplica usor si am observat ca se usuca si repejor. Si costa doar 2 lei! De fapt, majoritatea ojelor mele sunt ieftine pentru ca, pasiunea mea pentru unghiute fiind la inceput, am nevoie de cat mai multe oje, culori diferite. Deci ojele mele sunt pana in 8 lei, oricum deocamdata nu prea vad rostul sa dau mai mult pe o oja...
       Dar sa revenim la subiect, asa arata oja pe unghiute:

       N-am reusit sa o surprind in poze foarte bine, dar credeti-ma ca arata superb, sclipeste asa de frumos! Am zis sa fac si un model simplu, folosind oja mov Classics nr. 170 si o pensula subtire.

 

     Cum vi se pare manichiura de azi? Dar oja?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu