vineri, 18 ianuarie 2013

Dor de vara...

     Am vazut ca v-au placut unghiutele mele roz, asa ca azi o sa va arat tot ceva colorat, dar...verde! E vorba de o manichiura realizata anul trecut in iunie:





      In acea perioada am avut doi puisori, va las poze cu preferatul meu care acum e un cocos foarte smecher!



     Dupa cum vedeti, am schimbat sablonul la blog. V-am spus pe facebook problemuta cu disqusul care a disparut (deci si toate comentariile)...acum ma gandesc sa-l instalez inapoi, dar oare vor aparea si comentariile vechi? Daca aveti sugestii in legatura cu ce as putea sa mai schimb la blog, le astept cu mare drag!
     Va astept parerea legata de unghiutele mele verzi si sa-mi spuneti si daca va place puiutul meu (poate va mai arat si alte poze cu el candva). Va puuup!

   [Later edit] Am uitat sa va spun cat de mult i-a placut puiului meu unghiile verzi, le ciupea de numa numa :))

31 comentarii:

ah ce-mi plac unghiutele :)
Ce pacat de disquis, in m od normal ar trebui sa apara si comentariile vechi, chiar nu stiu. Sincer prefer disquis mai ales ca pot urmari mai bine comentariile.
este dragut si noul aspect, sunt sigura ca o sa gasesti varianta cea mai potrivita pentru tine :)

Ce unghiute luuuuuungi si frumoase ai! Pupici.

Oh, unghiutele tale sunt foarte frumoase. Concureaza cu puiutul dragalas. Culorile sunt superbe, iar prichindelul galbior este adorabil. Te puo.

Carliii, ce unghiute lungi aveaaaai! La vara tot asa de lungi vor ajunge, nu-i asa? Imi place modelul! Pupi

Foarte draguta combinatie de culori :)

vai ce ughiute frumoase si lungi, ce sa mai spun de manichiura imi place e colorata,te poop :)

Ce unghiute vesele, dar mai ales luuungi!
Si eu am patit asta cu Disqus-ul cand l-am instalat pe blog. Nu mai stiu exact ce am facut, mi se pare ca am incercat sa il instalez din nou...

Ca manichiura draguta! <3
Adorabile unghiutele tale.
Instaleaza-ti din nou Disqus-ul si iti vei recupera si comentariile. Si eu am patit la fel cand am schimbat tema blogului. :)
Pupici

chiar ti se face dor..:)

Manichiura este una foarte simpla dar foarte draguta si datorita nuantelor de verde le da un aer viu si vesel :x. Cat despre forma si lungimea unghiutelor,sunt geniale felicitari :*
xoxo

Wow, chiar te duce cu gandul la vara. Imi place combinatia de culori. Iar puisorul este super cute. Cand am vazut pozele, mi-a venit in gand melodia Puiul piu de la radio 21 :))

Multumesc :) am rezolvat, m-a salvat Dee

Daaa, le avea lungi, nu? :X Te pup :*

Hihihi, puiul e cel mai scump :) sau era, ca acum e mareee, cocos :)) face cucurigu :))

Daaa, sper sa fie macar la vara lungi :)

Ma bucur ca-ti placa, e perfecta pentru vara :)

Multumesc mult, sper sa reusesc sa le mai tot asa de lungi :)

Daaa, ei...dar nu mai e mult si vine iar vara :)

Multumesc, ma bucur mult ca iti plac :*

Daa, imi place melodia :))

ce zicea profa de bio? ca "mai ai putin si faci fotosinteza" ? =)))

Hmmm, eu parca stiu ca a zis ca ma asortez cu saptamana eco...stiu ca erau la noi la scoala ceva activitati legat de asta :D

Imi place manichiura, are un aer fresh! Am decis sa te urmaresc prin gfc fi fb.
O seara frumoasa :*

Multumesc frumos :* te pup!

Mooor dupa puiut! Cat poate fi de dulce! Si unghiutele sunt frumoase. :*

Mi-a fost tare draga pufosenia ;))

Trimiteți un comentariu