joi, 3 ianuarie 2013

Ceai verde cu lamaie si vanilie & ceai pentru somn linistit

     Bunaaa! Ma gandeam sa incep anul cu o postare despre 2 ceaiuri care imi plac. V-am mai spus ca eu nu prea am baut ceai inainte sa descopar ceaiul despre care v-am vorbit aici. Dupa aceea am inceput sa cumpar diverse ceaiuri si acum am cateva cutiute, nu prea multe, dar avand in vedere trecutul meu in care nu ma atingeam de ceai decat cand eram racita...pentru mine e ceva! O sa vi le arat in ordinea in care le-am descoperit, asadar:

     Ceai verde cu lamaie si vanilie Fares:



     In primul rand trebuie sa va spun ca eu am incercat acum un an si ceva sa beau ceai verde, dar nu mi-a placut, mi se parea amar. Varianta de la Fares cu lamaie si vanilie mi se pare super delicioasa de aceea il beau cu placere in fiecare dimineata. Inainte de acest ceai consumam dimineata cafea cu lapte sau cappuccino, dar cred ca este mai sanatos ceaiul si ma ajuta sa nu fiu prea somnoroasa. Pe cutie scrie ca se face infuzie 10 minute, dar eu uneori cand sunt in graba il las doar 5 minute si e foarte bun.
    O cutie contine 20 de plicuri si poate fi gasita la pretul de aproximativ 2,5 lei.
    Sincera sa fiu, de cand a inceput vacanta nu l-am mai baut, asa ca aceasta postare mi-a oferit ocazia sa-mi fac o cana. Am facut o poza ca sa puteti vedea culoarea ceaiului:


      Ceai pentru somn linistit Fares:


     In anul trecut scolar mai aveam probleme cu somnul, in sensul ca desi eram foarte obosita, mai aveam nopti in care ma chinuiam mult pana sa adorm. Alteori ma trezeam dimineata si aveam impresia ca am stat treaza toata noaptea. Habar n-am ce somn mai e si ala, stiu doar ca eram asa de obosita ca parca n-as fi dormit deloc. De aceea, cand prin luna septembrie am vazut pe rafturile unui supermarket acest ceai, nici n-am mai stat pe ganduri. L-am cumparat si ma gandeam foarte incantata ca s-ar putea sa ma ajute. Si chiar asta a facut! Cand il beau inainte de culcare reusesc sa adorm mai usor si dimineata am senzatia ca somnul a fost mai odihnitor. In perioada in care l-am baut mi s-a intamplat de foarte putine ori sa nu adorm repede, de aceea eu zic ca in cazul meu si-a facut foarte bine efectul. De prin noiembrie am inceput sa nu-l mai beau, dar o sa recurg din nou la el pentru ca de cand cu vacanta, mi-am dereglat rau programul de somn si nu reusesc sa adorm inainte de ora 2. Dar sa va spun ca a inceput si bunica mea sa-l bea, ea chiar are nopti in care nu doarme deloc. Inca mai are uneori aceasta problema, dar de cand bea ceaiul zice ca ii e mai bine. La inceput era foarte incantata de acest ceai, dar acum zice ca nu isi face intotdeauna efectul. Ma gandesc ca nu trebuie consumat o lunga perioada de timp, dar depinde si de fiecare persoana in parte, de varsta pe care o avem pentru ca v-am spus ca in cazul meu si-a facut efectul.


        O cutie de ceai contine 20 de plicuri cu snur si o puteti gasi la pretul de 4-4,5 lei.

        Voi ati incercat cele doua ceaiuri? Ce parere aveti despre ele?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu