luni, 17 decembrie 2012

Mickey & Minnie Mouse

     Ieri seara am mai facut un model pentru Craciun. Am gasit o imagine draguta cu cei doi si am zis sa incerc sa-i fac pe unghiute. N-a iesit chiar foarte bine, dar eu zic ca is destul de dragutei. Am avut si o mica problema cu top coat-ul care mi-a facut niste bule pe unghiute, dar asta e...
     Pe celelalte unghiute m-am dat cu o oja rosie si in cele din urma am hotarat sa aplic si un strat dintr-un lac rosu cu sclipici. Acesta a devenit mat si numai nu iesea aseara la poze. Azi am incercat sa-l dau cu top coat, are un sclipicel foarte frumos, dar in poze numai nu vrea sa iasa...habar n-am de ce.



     La mana dreapta, in timp ce faceam modelul la cealalta mana, am reusit sa-mi agat oja de la degetul mare, asa ca am decis sa ma dau tot cu oja rosie si am facut o fundita din pietricele:



      Aici parca se vede putin sclipiciul, dar zau ca pe unghii arata superb!!


      Si imaginea din care m-am inspirat:
  

     Deci cum vi se pare modelul?
     Inca putin si e vacanta!! Cum va petreceti Craciunul?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu