luni, 26 noiembrie 2012

Primul meu Giveaway (Inchis)

     In seara aceasta v-am pregatit o mica surpriza. Dupa cum puteti vedea din titlu, este vorba de un mic giveaway deoarece blogul meu implineste maine 3 luni. Va multumesc foarte mult pentru ca ati fost alaturi de mine pana acum si mi-ati lasat de fiecare data comentarii frumoase siiii...(ii doamne, ce emotii pot sa am :)) )
     Mai bine va arat ce v-am pregatit:





     De aiurita ce sunt am facut aceasta poza invers si arata cam ciudat intoarsa, de aceea am lasat-o asa...


     Trebuie neaparat sa ii multumesc si Catalinei care m-a ajutat foarte mult pana acum. Sunt aproape sigura ca daca nu m-as fi imprietenit cu ea, acest blog n-ar fi existat. Ea a fost cea care mi-a propus sa fac niste unghiute si le-a pus pe blogul ei si de atunci incet, incet am inceput sa-mi doresc sa am un blog al meu.

      Acum sa va spun regulile care vor fi foarte simple:
  1. Sa ma urmariti prin GFC.
  2. Sa dati share la imaginea cu giveaway-ul (care trebuie sa fie public) pe care o gasiti AICI.
    Optional:
  3. Sa dati like paginii de Facebook a blogului, AICI (+ 1 sansa)
  4. Sa faceti o postare pe blog cu acest giveaway (+ 1 sansa)
  5. Sa-mi spuneti care este manichiura voastra preferata dintre cele pe care le-am facut. (+ 1 sansa)

     Va rog sa lasati un comentariu care sa contina urmatoarele:
  1. Numele cu care ma urmariti prin GFC
  2. Link-ul unde ati dat share imaginii:
   Optional:
  3. Numele cu care ati dat like pe Facebook:
  4. Link postare:
  5. Manichiura care imi place este:

     Data limita de inscriere: 5.12.2012, inclusiv.
    Castigatoarea va fi aleasa folosind random.org si o voi anunta in data de 6.12.2012. Aceasta va avea 48 de ore la dispozitie sa-mi trimita un e-mail (sunafterstorm.blog@gmail.com) care sa contina numele si adresa de livrare a coletul.

     Sper sa va placa premiul si sa va inscrieti cat mai multe! Pupici!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu