joi, 29 noiembrie 2012

Manichiura Spongebob (Tutorial)

     Bunaaa!! Saptamana trecuta, A.L.E. mi-a propus sa mai incerc un model. Dupa cum puteti observa din titlu, este vorba de Spongebob!
     M-am dat cu oja galbena pe unghii duminica, dar am amanat modelul pentru luni. Desigur ca abia miercuri am reusit sa-l fac, asa ca a trebuit sa ma dau din nou cu oja galbena si am trecut la pictarea modelului.
     Rezultatul:


      O poza mai mare, in care se pot observa mai bine detaliile:


     Trebuie sa va spun de la inceput ca acesta e cel mai greu model pe care l-am facut, adica m-am chinuit cam mult, cred ca va dati si voi seama ca nu-i chiar usor sa pictezi niste chestiute mici, mici pe o unghie de nici 2 cm :)) Dar cu toate acestea, mi-a facut mare placere, spre deosebire de modelul de aici la care chiar m-am enervat.


     Si acum tutorialele:


      In final va mai las 2 poze:



     Sper din suflet sa va placa acest model, va astept cu drag parerile. Daca aveti vreo propunere pentru un model, nu ezitati sa spuneti!
     Va puuuuppp!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu