miercuri, 14 noiembrie 2012

E timpul pentru ceai!

     Buna dragelor! De ceva vreme ma gandeam sa va povestesc despre un ceai care imi place tare mult. Dar sa o luam cu inceputul! Ideea e ca, inainte de a descoperi ceaiul despre care urmeaza sa va vorbesc, eu nu eram deloc o fana a ceaiurilor, abia daca mai beam cate-o canita de ceai atunci cand eram racita si asta asa...cu chiu cu vai. Dar sa va spun despre ce ceai este vorba: Ceai relaxant de mere verzi si melissa de la Fares. Probabil va intrebati ce m-a facut sa-l cumpar. In primul rand trebuie sa va precizez ca mie imi place foarte mult aroma merelor verzi, iar apoi m-a atras ideea de "ceai relaxant". Si uite asa a ajuns la mine acasa. Chiar in ziua in care l-am cumparat mi-am facut o cana de ceai si mi s-a parut asa de bun, aromat. Mmmm...nu stiu cum sa va spun, pentru mine e ceaiul perfect.


      Informatii pe care le puteti gasi pe cutie:
    Ingrediente: flori de hibiscus, fructe de maces, mere vezi 5%, frunze de melissa 1%, ulei esential de melissa 0,2%, arome.
    Favorizeaza starea generala de bine, in contextul unui stil de viata solicitant. 
    Preparare: un plic pentru o cana de ceai; se toarna 200 ml de apa clocotita; se lasa 10 minute acoperit.
    Gramaj: 40g (20 plicuri).
     Plicurile sunt fara snur, dar pe mine nu ma incomodeaza deloc acest lucru (dupa infuzie le scot cu lingurita).

    Mie mi se pare foarte bun acest ceai si datorita lui am inceput sa beau si alte ceaiuri despre care o sa va vorbesc in postarile urmatoare.

     Pretul: 2,5 lei (cu atat l-am luat eu din supermarket, dar am vazut ca pe unele site-uri poate ajunge si la 5 lei).
     Nu contine coloranti sintetici.

      Culoarea lui este rosie, fiind precizat pe cutie faptul ca aceasta este datorata florilor de hibiscus si a fructelor de maces.


      Iar aceasta este canita mea preferata:

 
     In concluzie, ador acest ceai si vi-l recomand si voua. Daca l-ati incercat, astept cu drag si parerea voastra.
     Va pup!!
    

13 comentarii:

:D Nici eu nu ma omor dupa ceaiuri, beau doar in situatii extreme si-mi place doar combinatia de menta cu tei :)) Insa acesta mi se pare ataaaat de tentant, faptul ca are si macese ma atrage mult de tot :) Ma duc sa-l caut in magazine :)))

Hihi, abia astept sa-mi spui daca-ti place :*

si eu ador ceaiurile, cele cu arome de fructe! Imi plac mult cele varsate, fiind mai intense, dar si preturile sunt pe masura :D. Acesta arata foarte bine, m-ai facut curioasa :D Il voi cauta. Iar cana este foarte cute :X

Ma tenteaza si pe mine. Iarna ador sa beau un ceai la caldurica. :):*

Ceaiurile de la Fares sunt cele mai bune dintre cate am cumparat. Mie imi place cel de fructe-de-padure.♥
A.L.E

Eu beau zilnic foarte multe ceaiuri si am o gramada de sortimente, dar intodeauna cand vad ceva nou trebuie sa cumpar. Ceaiul prezentat de tine o cunosc si este chiar foarte buna!

Ma bucur ca-ti place cana mea :* sa incerci si ceaiul :)

Daaa, e minunat sa bei un ceai...acum ca le-am descoperit si eu :)) nu stiu cum am reusit pana acuma sa fug de ele, iar acum sa-mi placa asa de mult

Pe mine de cand m-a apucat dragostea pentru ceaiuri, doar de la Fares am luat, dar vreau sa incerc si Belin, ma tenteaza cateva :)

Ma bucur ca-ti place si tie :*

si mie imi place acest ceai, il beau doar in perioada friguroasa a anului!

Eu beau zilnic ceai :)) pe acesta il beau de obicei in week-end :)

mmm, ma tenteeeeaza!! ma duc maine in supermaket sau intr-o farmacie sa vad daca il gasesc:)

Trimiteți un comentariu