luni, 22 octombrie 2012

French turcoaz si bulinute

     Buna!! Azi va arat unghiutele mele pe care le-am facut aseara, ca doar nu era sa merg cu scheletii la scoala:


      Tare de mult imi doream un french (ca ultimul e facut in aprilie) si in sfarsit mi-au crescut si unghiutele, asa ca am zis sa trec la treaba. Din pacate in poze nu iese culoarea ojei, ea este turcoaz, la fel si sclipiciul.
     


      Voua va plac manichiurile french?
      Multi pupici, sa aveti o saptamana cat mai placuta!

12 comentarii:

Sunt foarte dragute,mai ales ca eu ador turcoazul! Ehh...era interesant la scoala cu cranii: 1.baietii toti erau ,,wow'' 2.erai in centrul atentiei 3.te scotea diriginta la plimbare,cum ne zice noua =))
A.L.E

Merci >:D< si mie imi place tare mult turcoazul :X Hmmmm...baietii nu prea se uita la unghii :))

:)) Cum sa nu te duci la scoala cu scheleti, era foarte tare!! Bine, am inteles motivul ^_^
Sunt foarte frumoase si acestea in special ideea de french cu sclipici si unghia doar cu lac ♥

Mama mia, lucru migalos nu gluma dar rezultatul chiar merita. Ti-au iesit tare frumoase. <3

Daaa, multumesc mult :* si mie imi plac, nu mi-am mai facut pana acum un french cu sclipici :)

Ma bucur ca-ti plac :* La astea chiar nu m-am chinuit deloc, de fapt...cred ca dupa scheleti toate modelele o sa mi se para usoare :))

:))) Imi si imaginez privirile profesorilor daca te-ai fi dus cu scheleteii la scoala :D Imi place mult manichiura asta, foarte reusita!

Dada...dar cand se da vestea prin clasa ca ,,Aia are scheleti'' sau ca le aud pe fetele din jur vorbind despre asta...
A.L.E

Mda, ar fi zis ca am luat-o razna :))
Ma bucur ca-ti place manichiura asta, chiar arata super bine...daca as fi putut sa surprind in poze tot sclipiciul, ar fi fost o chestie ;)) te pup :*

Da, ai si tu dreptate :))

Trimiteți un comentariu