joi, 25 octombrie 2012

Albastru si iar albastru

     Buna dragelor!
     Iar am racit...si cheful meu pentru facut unghiutele parca a cam disparut sau poate doar mi-a fost mila sa sterg french-ul pe care l-am facut. Partea proasta e ca n-o sa pot sa-mi mai fac un french prea curand, doua unghiute au tinut neaparat sa se rupa...ma rog, inca sunt acolo, dar nu pentru mult timp. Am zis sa profit de faptul ca unghiutele mele mai sunt inca lungi si sa fac o manichiura la care ma gandesc de multa vreme:


     Si acum o sa va intrebati "ce-i asa interesant la aceasta manichiura?". Pai...modelul care l-am facut il veti vedea maine pentru ca is curioasa daca reusiti sa ghiciti despre ce e vorba. Va dau un mic indiciu: modelul are legatura cu numele blogului.
     Si sa va arat si "bucuria" care nu m-a facut deloc bucuroasa:


     Trebuie sa-mi scurtez unghiile foarte mult, nici nu stiu ce o sa fac cu unghiuta asta ca s-a rupt chiar foarte adanc (la fel am patit si la degetul mic de la mana dreapta...nu stiu de ce s-au rupt 2 unghii in halul asta). In fine, va anunt eu maine daca am scapat cu viata (glumesc, o sa creasca ele la loc...peste vreo 2 luni :)) o nimica toata).
     Va puuupp!!
    

8 comentarii:

Mie imi plac si asa. Ador manichiura ombre. :):*

ahhh ne faci norisori???? da!! eu vreau norisori :D
Imi pare rau de unghii, e cel mai naspa cand se rup asa, mai ales ca te va durea :(

Uff, si eu mai patesc asa cu unghiutele :( O sa-si revina, cresc ele :D Sunt char curioasa ce manichiura vei face, mie imi place si asa, ombre, foarte frumoase nuantele de albastru :)

Scumpa,cauta pe net ,,cum sa ne reparam unghiile rupte'' ,nu le taia! Iti trebuie un fel de foita,costa pana in 5 lei,mai multe detalii o sa vezi tu la link-uri! :* Nu te necaji. Hmmm....ne faci nori? Sau...soare?
A.L.E

Merci, ma bucur ca-ti plac :*

Hi, hi :) da, am facut si norisori

Off, le-am taiat destul de scurt...si tot mai sunt 2,5 mm pana la locul unde s-a rupt :( da, sa stii ca am vazut si eu mai de mult o metoda de a salva unghiutele de la taiere :D O sa-mi bat capu zilele astea sa vad cum rezolv problemuta, desi sunt sigura ca daca ar fi sa caut o foita din aia mi-ar lua o vesnicie si tot n-as gasi :)) Eh, o sa-mi incerc totusi norocul, poate gasesc :) Multumesc pentru sfat :*

Trimiteți un comentariu