joi, 6 septembrie 2012

Unghiute cu fructe

     Cam toata lumea stie de fimo si multe dintre voi chiar aveti, dar eu nu...Cel putin deocamdata. M-am uitat de o gramada de ori la manichiuri facute cu tot felul de feliute de portocala, lamaie si altele. Dar cine zice ca doar cu fimo poti avea acele simpatice fructe pe unghii? Nimeni, asa ca am zis sa incerc sa le desenez chiar eu. N-au iesit chiar perfecte, dar eu zic ca-s simpatice.


      Oja cu care m-am dat arata cam asa:


     Va mai las cateva poze:

 
      Cum vi se par fructele mele?

10 comentarii:

ce vesele sunt cu fructele, asa fara ele sunt cam fade. Ai talent si rabdare nu gluma ;)

Multumesc! Mie imi place si oja simpla, la lumina arata superb :)

Ai atata rabdare...pfu!!! Bravo!!

Da chiar a fost amuzant sa fac fructele astea ;)) merci :*

Le dau dreptate fetelor,ai pur si simplu o rabdare de fier! :)) Cat despre unghiute,cred ca se intelege de la sine parerea mea. :* Te pup! :X
Apropo...nici eu nu am fimo.;))
A.L.E

Foarte simpatice si vesele!

Multumesc mult :* de fiecare data esti o draguta! Deci nu sunt singura care n-are fimo, bine de stiut :))

Merci! Ma bucur ca-ti plac fructele mele.

Nici eu nu am fimo, stai linistita :)) Sunt super simpatice unghiutele!

Trimiteți un comentariu