joi, 13 septembrie 2012

Strugurei

     De ceva vreme ma tot gandesc sa fac un model cu vita de vie. In cele din urma l-am facut aseara, desi n-a iesit cine stie ce. La unghiile de la inelar si degetul mare am facut cativa struguri atarnati de vie, iar la celelalte unghii cate o frunza care numai de vie nu e (seamana cu cea de leustean sau patrunjel...habar n-am exact, dar voi ganditi-va ca e de vie).


     Cam asa arata fara top coat:

   
     Si inca doua poze (ultima e facuta in aceasta dimineata) :

 

6 comentarii:

Aoleu!!! Esti culmea! Imi place! Esti in ton cu anotimpul!:*

cel mai bine se vede cu top coat, si ce daca seamana cu patrunjel??? E pictura!! Arata foarte bine! Doamne, ai talent, nu gluma!

Hi hi, merci! Ma bucur ca-ti place patrunjelul meu ;))

Merci Cata! Vrei un ciorchine? Sunt dulci strugurasii :)

Stai linistita,ca nimeni nu obsrva de la 3 metri ca frunza ta nu e de vita-de-vie. :)) Oricum,strugurasii sunt foarte draguti!
A.L.E

Merci, ma bucur ca-ti place manichiura! Te pup :*

Trimiteți un comentariu