marți, 28 august 2012

Floricele si sclipici

     De vreo 2 ore tot caut un fundal si parca nimic nu arata bine. Acum ma gandesc ca poate e vina blogului care e cam...gol. Deci am ajuns la concluzia ca e mai bine sa fie cateva postari si abia apoi sa ma ocup si de fundal.
     De aceea azi va voi arata cum am unghiutele in momentul de fata si pe parcurs veti putea vedea si alte modele pe care le-am facut pana acum.


     Cam asa arata unghiile mele acum. Oja pe care am folosit-o ca si baza este de la Leydi nr. 811. Am facut cateva floricele pe cele doua unghii astfel incat sa nu ramana spatii goale, apoi am aplicat sclipici auriu. Pe celelalte unghii puteti observa sclipici turcoaz pe care pur si simplu il ador!
     Va mai las o poza sa vedeti cum aratau unghiutele mele cand am facut modelul, acum cateva zile:

 
    Sper sa va placa!

14 comentarii:

Stii ca eu iti apreciez munca, imi place tot ce faci tu! Felicitari! SI ma bucur ca te-ai apucat de blog!

ma bucur mult ca ti-ai facut curaj pentru blog. Ti-am urmarit modelele la Catalina si ti le voi urmari cu mare drag si aici.
Mi-ar placea sa ne dai si detalii asupra modelelor ( folosesti vopsele /oje acrilice) si modul de realizare al modelelor, bineinteles daca doresti sa dezvalui procedeul :D. Pupici :*

Multumesc mult pentru tot!!

Merci! Desigur ca voi da detalii, sunt la inceput si de aceea orice sfat este de mare ajutor.

Şi eu ţi-am văzut postările de pe blogul Cătălinei şi mă bucur că ţi-ai făcut blog. Abia aştept să văd modelele pentru unghiuţe pe care o să le faci, iar dacă ne faci şi tutorial...SUPER!

Pupici :*

Multumesc! Chiar o sa incerc sa-mi dau toata silinta sa fac si tutoriale. Sa nu eziti niciodata sa-mi spui daca lipseste ceva, sau daca ceva nu-i in regula.

Hey! Da,vin si eu cu mica poveste: ti-am vazut si eu modelele pe blogul Catalinei :)) , si ma bucur ca ti-ai facut un blog fiindca trebuia neaparat sa iti impartasesti talentul. Pentru inceput,eu zic ca ai venit cu un model super-indraznet...fata de alte fete care isi faceau unghiile intr-o culoare si peste putin sclipici, chiar la prima postare.Deci,eu iti spun sincer ca o sa te urmaresc zilnic [patesc asta cand ador bloguri] si...ca un mic sfat (chiar daca eu nu am un blog)...sa ne arati procedeul prin care realizezi UNELE manichiuri (acum nu chiar pe toate,iti dai seama ;)) ) si poze pe parcursul creeri lor.
Sper ca nu te-am plictisit cu postarea mea...sa ai zile frumoase!
A.L.E

Buna! Multumesc mult pentru cuvintele spuse, chiar m-a bucurat mult sa citesc ce ai scris. Si sfatul pe care mi l-ai dat, deja l-am pus in practica pentru modelul de azi. Sper sa-ti placa. Pupici :*

Tu vrei sa spui ca ai facut florile alea free handed? Wow! Sunt deosebite, ai multa indemanare si rabdare!

Pai...da :)) nu aveam cu ce sa le fac decat cu manuta mea :D Ma bucur ca-ti plac :*

imi plac floricele si fundalul de pe blog doar si eu am acelasi fundal :)

Ma bucur ca-ti place modelul meu :) Legat de fundal, mai inainte am vazut ca il ai si tu la fel :))

Deci .. unghiutele tale sunt ADORABILE!
Imi plac foarte mult.
Pupici

Multumesc mult, Dee :*

Asta e prima manichiura postata pe blog :)

Trimiteți un comentariu