miercuri, 29 august 2012

Ciupercute (tutorial)

     Azi mi-am insirat toate ojele pe masa, gandindu-ma ca imi va veni o idee de model. Atentia mea a fost captata imediat de aceasta oja (trasparenta cu sclipici rosu) si am zis ca ar arata bine in contrast cu verdele de la Leydi (da, in imaginatia mea arata bine...in realitate, ba!). Acestea sunt ojele:


     Nici nu a trecut mult pana cand mi-a venit ideea de a-mi face cateva ciupercute rosii pe unghii. Problema e ca n-am facut asta niciodata si n-am vazut pe la alte fete. Ba chiar am incercat sa caut pe google "model cu ciuperci pentru unghii" dar cred ca va dati seama ce ciuperci am gasit, ciuperci reale...In fine, am zis sa caut pur si simplu o poza cu ciuperci din padure pentru a ma inspira din ea. Ciupercutele le-am facut cu acrilice, la fel ca si toate modelele pe care le-am facut pana acum si pe care v-am spus ca le veti vedea pe parcurs.
     Sa vedem ce a iesit:

      Veti observa ca acest lac nu acopera prea bine (si este dat in 2 straturi). Chiar ma pregateam sa-l dau si pe al treilea, dar mi-am adus aminte ca mai vine si sclipiciul rosu.
      In continuare sunt cativa pasi pe care trebuie sa-i parcurgeti in realizarea acestui model:

Asa arata la mana dreapta. 
     Sper sa va placa!

24 comentarii:

Vaaai, ce mult imi plac!! Ai niste idei geniale!! Am si eu lacul asta cu sclipici, si se face matuit asa dupa ce se usua,trebuie neaparat top coat.

Merci scumpa! Chiar acum ma dau cu top coat, poate va arata mai bine.

Lacul asta e putin sidefat? Sau asa se vede in foto?

Foarte frumos arata! Spor la scris pe blog! :*

Cel verde? Da, are putin sclipici.

Multumesc! Ma bucur ca iti place. :*

super faina manichiura...ti-a iesit tare bine...sunt curioasa ce alte modele o sa postezi...spor in continuare

Buna, Carla! Este foarte frumos acest model pentru unghii. As vrea sa il incerc si eu. Imi poti spune, te rog, de unde iti iei acrilicele? Sunt speciale pentru unghii sau folosesti din acelea pentru pictura? Multumesc frumos! :*

Ţi-a ieşit super tare modelul.Îmi place la nebunie :X

Multumesc, sper sa-ti placa si urmatoarele modele.

Buna! Multumesc, ma bucur ca-ti place. Legate de acrilice, ale Amele sunt de la Daco, dar nu ti le recomand. Nu sunt deloc bune, pur si simplu ma chinui foarte mult pana sa reusesc sa acopar cu culoare. Eu le-am luat pentru ca nu stiam care sunt bune, plus ca nici nu gasisem altceva in momentul acela.

Multumesc! Si mie imi place, mai ales ca am reusit sa-l fac foarte repede.

aaaa... ciupercute, nici nu m-as fi gandit. Arata foarte bine, iti multumim si pentru pasii parcursi :* Iar cu sclipiciul arata foarte bine oja, fara....intr-adevar acoperirea e slabuta :D

Da cel verde! Auleu,ma innebunesc literele astea:((

Merci :* Mie nu-mi placea cum arata cu sclipici, dar m-a sfatuit Catalina sa dau cu top coat si acum se vede super!

Eh, ne ajutam una pe alta:*

Modelul e foarte jucaus! Imi place cum ai facut iarba.Arata foarte realista!Aaa! Si multumim de tutorial. ;))
A.L.E

Multumesc! Chiar e minunat sa stii ca cineva te apreciaza :)

Apreciez fiecare munca in care se vede ca s-a depus un efort. :*
A.L.E

Arata minunat, esti foarte talentata! :)

Merci :* sunt abia la inceput, dar sper ca mai incolo sa pot sa fac si modele mai complicate.

Nu m-am gandit niciodata la ciupercute pe unghii, dar ale tale sunt superbe! Te felicit pentru tot ceea ce faci, voi deveni o cititoare fidela! :*

Hi hi, multumesc mult! Mie mi-au placut tare mult :)

Wow,acest model e super frumos.am sa-ti fur ideea :-)

Trimiteți un comentariu